برگزاری دوره آموزش خبرنگاری به صورت مجازی در شهرستان کاشمر

کاشمر(پانا)-دوره آموزش خبرنگاری به صورت مجازی زیر نظر خبرگزاری پانا شهرستان کاشمر برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۳۴۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزش خبرنگاری به صورت مجازی در شهرستان کاشمر

جلیل آخرتی کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش کاشمر در گفت و گو با پانا گفت: هم اکنون تعداد زیادی از مدارس با وجود مشکلات کرونا که موجب حضور حداقلی و کوتاه مدت دانش آموزان در مدارس شده است موفق شده اند که دانش اموزان علاقمند به خبرنگاری را شناسایی و به سازمان معرفی کنند.
وی افزود: این خبرنگاران فرم درخواست عضویت خبرنگار افتخاری پانا را دریافت کرده و همراه رضایت نامه ولی و تعهدات خبرنگاری به مرور تحویل کانون لقمان می کنند.
آخرتی ضمن اشاره به عملکرد خوب خبرنگاران در سال قبل گفت در سال های گذشته جندین گروه آموزش مجازی خبرنویسی در پیام رسان های مختلف ایجاد و مطالب و جزوات آموزشی در آنها بارگزاری شده است که خبرنگاران جدید نیز می توانند با عضویت در آن گروه ها از اطلاعات آنها استفاده کنند و هر زمان که امکان برگزاری جلسات فراهم شود نیز با تعداد محدود و به تدریج کارگاه های حضوری را نیز برگزار خواهیم کرد.
کارشناس سازمان دانش آموزی ضمن تقدیر از عباسعلی شهابیان رابط خبرگزاری پانا و مجتبی صاحب زمانی خبرنگار فعال پانا که تا کنون جندین برنامه آموزشی از جمله بازی خبرنگار شو و کلیپ های آموزش مقدماتی خبرنگاری را تهیه و در دسترس عموم قرار داده گفت: به منظور آموزش حرفه ای خبرنگاری دانش آموزان باید جزوات خبرنگاری را مطالعه و در آزمون مجازی که مرحله اول آن در هفته آخر آبان برگزار می شود شرکت کنند و زمان مراحل بعد نیز به مرور اعلام و هر وقت ستاد کرونا اجازه دهد حضوری و الا همینطور غیر حضوری برگزار می شود.
وی گفت: دانش آموزان می توانند برای ثبت نام در دوره آموزش خبرنگاری مقدماتی مشخصات خود را به شماره 09331359128 ارسال کنند.

در پایان دوره مدرک خبرنگاری از طرف خبرگزاری پانا شهرستان کاشمر به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار