به مناسب فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی صورت گرفت؛

تجدید میثاق با آرمان های شهدا توسط اعضای بسیج دبیرستان امام خمینی(ره) ‌اردستان

اردستان(پانا)-به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی؛صبح امروز فرمانده و اعضای شورای واحد بسیج دانش آموزی دبیرستان امام خمینی(ره) اردستان با حضور در گلزار شهدا با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

کد مطلب: ۱۱۳۴۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تجدید میثاق با آرمان های شهدا توسط اعضای بسیج دبیرستان امام خمینی(ره) ‌اردستان

فرمانده واحد بسیج دبیرستان امام خمینی‌(ره) اردستان اظهار کرد:روز دانش آموز یادآور رشادت شهید محمد حسین فهمیده آن دانش آموز قهرمانی است که با گذشتن از خود سرلوحه تمامی نوجوانان کشور گردید.

صفاری فر افزود: امام راحل نیز در وصف این نوجوان دانش آموز فرمودند: «رهبر ما آن طفل سیزده ساله ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم بزرگ تر است با نارنجک، خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید.

وی خاطرنشان کرد: روز دانش‌آموز و سالروز شهادت شهید حسین فهمیده از مهم‌ترین مناسبت‌ها در تقویم سال تحصیلی محسوب می‌شود و باید از این ایام برای ترویج فرهنگ شهادت در میان دانش‌آموزان که نسل جوان و نوجوان و آینده‌سازان ایران اسلامی هستند، نهایت بهره‌ را ببریم.

فرمانده واحد پیشگام تصریح کرد:شهید محمدحسین فهمیده الگویی شایسته و تصویر برجسته ای از ایثار و جهاد و شهادت برای دانش آموزان بسیجی و نوجوانان و جوانان کشور ماست ، چرا که حماسه سازی های فهمیده و دیگر فهمیده های این میهن اسلامی ، ارزش های والای این نظام را متجلی ساخت و آن را به جهانیان عرضه کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار