مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

دختران ضریب نفوذ بالایی در ایجاد گفتمان صحیح در خانواده دارند

تهران(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در افتتاحیه «جشنواره فرهنگی هنری دختران امروز » با اشاره به ضریب نفوذ و ظرفیت بالایی که دختران در ایجاد گفتمان صحیح در خانواده دارند، تاکید کرد که آن‌ها قادرند خانواده را به انجام کاری با بهترین کیفیت متقاعد کنند.

کد مطلب: ۱۱۳۴۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
دختران ضریب نفوذ بالایی در ایجاد گفتمان صحیح در خانواده دارند

محمد صیدلو در این جلسه که با حضور معصومه ابتکار معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهور، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی و مینایی‌پور مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان برگزارشد، گفت: ‏با توجه به بستر و تیم آماده و باتجربه در شهرستانهای استان تهران افتخار داریم که در برگزاری جشنواره دختران امروز نیز مسئولیت خطیری بر عهده تیم استان ما واگذار شده است.

او با اشاره به شرایط ویژه این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: ما به مدد متخصصین توانمند در منطقه توانستیم جشنواره‌های قرآن و فرهنگی هنری را به نحو مطلوبی برگزاری کنیم و از اکنون تا ۱۵ بهمن ماه که ولادت با سعادت حضرت فاطمه که روز زن و اختتامیه جشنواره است، تمامی جزئیات طرح با برنامه‌ریزی دقیق در اختیار تیم اجرایی قرار گرفته و آماده انجام کار هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: حوزه امور بانوان خیلی هوشمندانه به این نتیجه رسیده که از ظرفیتی که در خانواده و دختران برای حل این مشکل جهانی وجود دارد، بهره ببرد. در دنیا نیز کشورهایی که زمینه فرهنگی قویتری دارند در گذر از شرایط سخت کرونا موفق‌تر عمل کرده‌اند زیرا فرهنگ‌سازی مهمترین بخش انجام هر کاریست که اگر به طور صحیح صورت نگیرد با صرف هزینه‌های بسیار زیاد هم نمی‌توان به نتیجه مطلوب رسید.

صیدلو در پایان ابراز امیدواری کرد که نتیجه اعتماد وزارت متبوع به شهرستان‌های تهران رضایت‌بخش باشد و همچنین با انتشار آثار دانش‌آموزان در پایان جشنواره که می‌تواند مهمترین دستاورد این جشنواره باشد به ثبت و ماندگاری این اقدام فرهنگی کمک شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار