معاون مجمع جهانی بیداری اسلامی:

جمهوری اسلامی به دنبال ایجاد وحدت اسلامی است

تهران (پانا) - معاون مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت امروز رژیم صهیونیستی و آمریکا در بدترین شرایط تاریخی خود به سر می‌برد و در صورت نابودی رژیم صهیونسیتی تمدن اسلامی شکوفا خواهد شد و این‌ها همه عامل مهم در افول استکبار جهانی است.

کد مطلب: ۱۱۳۴۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
جمهوری اسلامی به دنبال ایجاد وحدت اسلامی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حسین اکبری در نشست تخصصی «وحدت اسلامی، رمز اقتدار و راه غلبه بر استکبار جهانی» گفت: غربی‌ها با ظلم به فلسطین در واقع با جهان اسلام مقابله کردند.

این کارشناس ارشد منطقه و معاون مجمع جهانی بیداری اسلامی اظهار کرد: ما در جهان اسلامی زندگی می‌کنیم که بیشتر آن تحت اشغال است. امروز اگر بتوانیم فلسطین را آزاد کنیم می‌توانیم بگوییم حرفی برای گفتن داریم.

وی بیان داشت: امروز دین اسلام به خوبی نیاز بشر را تأمین می‌کند در حالیکه دنیا اکنون دچار فقر ارزش‌هاست. اگر اسلام به تمدن خود برسد می‌تواند به حل سوالات و مشکلات خود برسد این در حالی است که دشمن جهان اسلام تلاش می‌کنند تا با مشغولیت جهان اسلام از این تهدید دور باشند.

اکبری افزود: از تولد انقلاب اسلامی همه جهان مقابل آن ایستاد چرا که جهان به محو ایدیولوژی فکر می‌کرد و با پیروزی انقلاب اسلامی دچار نگرانی شدند. جمهوری اسلامی به دنبال توسعه طلبی خود نیست بلکه در پی ایجاد وحدت اسلامی است.

معاون مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: جمهوری اسلامی بر اساس اندیشه امام راحل نه تنها بحث شیعی بلکه اسلامی را پشت سر گذاشته و به دنبال حق طلبی و ستادن داد مظلوم از ظالم است و آرزو دارد مستضعفین از ظلم و استکبار جهانی نجات پیدا کند. امروز این نگاه امام راحل در حوزه مقاومت ایفای نقش می‌کند و جمهوری اسلامی بدون محاسبات سیاسی و مادی وارد عمل می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر مقابل داعش نمی‌ایستادیم بسیاری از کشور‌ها توان مقابله با آن دشمن را نداشتند گفت: ما باید در منطقه متحد باشیم و در برابر غرب یکصدا شویم. اقدام امارات، بحرین یا سودان در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونسیتی باعث خجالت جهان اسلام است.

اکبری ادامه داد: این کشور‌ها در عادی سازی روابط با رژیم صهیونسیتی روابط گذشته خود را علنی می‌کنند و هیچ جنایاتی بالاتر از آن نیست، این در شرایطی است که مقاومت در منطقه پیروز شده است.

معاون مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: امروز رژیم صهیونیستی و آمریکا در بدترین شرایط تاریخی خود به سر می‌برد و در صورت نابودی رژیم صهیونیستی تمدن اسلامی شکوفا خواهد شد و این‌ها همه عامل مهم در افول استکبار جهانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار