همزمان با سراسر کشور

انتخابات شورای دانش‎آموزی در یکهزار و 650 مدرسه استان برگزار شد

بوشهر(پانا)_ صبح روز سه شنبه ششم آبان ماه همزمان با سراسر کشور، بیست و سومین دوره انتخابات شورای دانش‎آموزی در یکهزار و 650 مدرسه استان و از طریق شبکه شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات شورای دانش‎آموزی در یکهزار و 650 مدرسه استان برگزار شد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل در آیین نمادین بیست و سومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی مدارس استان در دبیرستان شهید مطهری با بیان اینکه شورای دانش آموزی یکی از ارکان مهم هر مدرسه است، اظهار کرد: دانش آموزان با مشارکت در انتخابات، نقش پذیری در فعالیت های اجتماعی را تمرین می ‌کنند.

علی موحدی افزود: تکریم عملی شخصیت دانش آموزان و تقویت خودباوری، مسئولیت پذیری و روحیه انتقادپذیری، کسب مهارت برای ایفای نقش در آینده و بهبود نظام تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی از طریق مشارکت دانش آموزان از اهداف مهم تشکیل شوراهای‌دانش آموزی است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای دانش در یکهزار و 650 مدرسه سراسر استان از طریق فضای شبکه شاد عنوان کرد: یکصد و 78 هزار دانش آموز بوشهری از طریق شبکه شاد، در فرایند رای‌گیری مشارکت داشته اند.

موحدی با بیان اینکه 40 هزاردانش آموزان پایه سوم ابتدایی تا پایان دوره متوسطه دوم کاندید عضویت در شورای مدارس بوده‌اند، گفت : از میان نامزدها، 12 هزار نفر به عنوان اعضای اصلی و علی البدل شوراهای دانش آموزی انتخاب می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار