رییس اداره تکنولوژی و گروه آموزشی شهر تهران خبر داد:

30 درصد محتوای دروس متوسطه نظری و فنی حرفه ای و کاردانش آماده است

تهران (پانا) - موسوی، رییس اداره تکنولوژی و گروه آموزشی و بررسی محتوای متوسطه شهرتهران از تهیه و تدوین 30 درصد فیلم های کوتاه آموزشی و درسنامه دروس متوسطه (اول نظری، فنی حرفه ای و کاردانش) توسط سرگروه های آموزشی شهر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
30 درصد محتوای دروس متوسطه نظری و فنی حرفه ای و کاردانش آماده است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، مریم موسوی، رییس اداره تکنولوژی و گروه آموزشی و بررسی محتوای متوسطه شهر تهران گفت: آموزش و پرورش به عنوان یک سازمان یادگیرنده همواره تلاش می‌کند در تحولات و رخدادهای ناگهانی نقش سازنده خود را ایفا کند. در همین راستا از آغاز سال تحصیلی 1400-1399 به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم اجرای آموزش های مجازی در مدارس، سرگروه های آموزشی متوسطه شهر تهران با همکاری دبیران توانمند در مناطق، مجموعه ای از فیلم های آموزشی و درسنامه های تخصصی را تهیه و تدوین کردند تا از طریق تارنمای اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در اختیار تمام دبیران و دانش‌آموزان علاقه‌مند قرار گیرد.

موسوی تصریح کرد: تا پایان مهرماه، اداره تکنولوژی گروه های آموزشی متوسطه بیش از 700 قطعه فیلم آموزشی و تعداد 414عنوان درس نامه را تهیه کرده است که از این تعداد، 165 فیلم و 140 عنوان درسنامه در دوره متوسطه اول و درمتوسطه نظری، 225 عنوان درسنامه و 432 قطعه فیلم اعم از دروس مشترک و دروس اختصاصی رشته‌های تحصیلی ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی بوده است.

وی افزود: همچنین در شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش بیش از 50 عنوان درسنامه و 103قطعه فیلم آموزشی تهیه وتدوین شده است که درحال بارگذاری برروی سامانه ادره تکنولوژی، گروه های آموزشی و بررسی محتوای متوسطه است. همچنین قابلیت دسترسی به «کدهای واکنش سریع» معروف به codeQR برخی دروس برروی این سامانه فراهم شده است و برای استفاده دبیران ودانش آموزان تهرانی از فیلم های آموزشی مدرسه تلویزیونی ایران، لینک مستقیم شبکه (تلوبیون) بر روی سامانه این اداره بارگذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار