برگزاری مراسم ۱۳ آبان در شهرری

شهرری(پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری از نواخته شدن زنگ استکبار‌‌ستیزی در تاریخ ۱۲ آبان ماه به صورت مجازی همزمان با تمام مدارس این منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  مراسم ۱۳ آبان در شهرری

رحمت‌‌الله قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش وپرورش ناحیه یک شهرری در این رابطه گفت: این مراسم با بهره‌گیری از برنامه‌های مختلف، غنی و جذاب مانند هرسال برگزار می‌شود که امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا این مراسم با همراهی دانش‌آموزان به صورت مجازی انجام خواهد شد.

او ادامه داد: پیام زنگ استکبار ستیزی می‌تواند مقاومت و حرکت جامعه به سمت و سوی سیره عملی شهدا را فراتر از آنچه که هست پیش ببرد و این روز با نام دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است تا مقاومت و ایستادگی شهیدان در برابر دشمن را برای ما یاد‌آوری کند .

قاسمی‌پور با اشاره به هدف برگزاری از این مراسم گفت: هدف از اجرای این مراسم توسعه و گسترش فرهنگ استکبارستیزی در بین دانش‌آموزان، تقویت‌روحیه‌ مسئولیت‌پذیری در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و تقویت‌روحیه‌ملی و دینی برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری افزود: سیزده آبان تبلور عظمت ایمان، قدرت اراده و اوج خودباوری جوانان فرهیخته این سرزمین در مسیر پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است.

او عنوان کرد: ۱۳ آبان روز دانش‌آموز است که آینده‌سازان عزیز ایران اسلامی خواهند بود و پیام اصلی آن خطاب به تمام دانش‌آموزان این است که بتوانند با آگاهی و دانش خود نگاهبان انقلاب و ارزش‌هایی باشند که با جانفشانی‌های بسیاری به دست آمده است.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار