کشف 28 تن روغن احتکار شده در بابل 

ساری (پانا) - فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری محتکر روغن خوراکی و کشف 28 تن روغن جامد در شهرستان بابل خبر داد. 

کد مطلب: ۱۱۳۴۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
کشف 28 تن روغن احتکار شده در بابل 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع مواد غذایی توسط فردی در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی کردند.

سردارمیرزایی در ادامه، اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر و در بازرسی از محل دپوی کالا توسط وی در یکی از نقط حاشیه شهر 28 تن و 500 کیلوگرم روغن نباتی کشف شد .

این مقام انتظامی ارزش کالای احتکار شده توسط متهم را برابر نظر کارشناسان اداره صمت بالغ بر 14 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که هدف از احتکار و قاچاق کالا ضربه به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان ارزاق و سایر نیازمندی های عمومی است،از مردم خواست: در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار