مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد ؛

همدلی وکمک مومنانه مردم استان در شرایط سخت اقتصادی و کرونایی

زنجان (پانا) - بیش از ۳۹۶۹۰ بسته معیشتی و۱۴۰ هزار پرس غذای گرم با استفاده از کمک های مردمی و مشارکت خیران ونیکوکاران در قالب طرح احسان حسینی در مرحله دوم رزمایش همدلی تهیه و بین نیازمندان وخانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان توزیع شده است .

کد مطلب: ۱۱۳۳۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
همدلی وکمک مومنانه مردم استان در شرایط سخت اقتصادی و کرونایی

هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه درمرحله دوم رزمایش همدلی در قالب طرح احسان حسینی بیش از ۳۹۶۹۰ بسته معیشتی به ارزش پنجاه ویک میلیارد و ۸۲۷ میلیون ریال و بیش از ۱۴۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش بیست وپنج میلیارد و ۹۴۶ میلیون ریال با مشارکت خیران ، نیکوکاران ومردم نوع دوست استان بین مددجویان عزیز زنجانی توزیع گردید.

وی همچنین با ارائه گزارشی از توزیع سبد کالای حمایتی به مددجویان تحت حمایت این نهاد، گفت: به‌منظور کمک به معیشت خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و با همکاری فروشگاه زنجیره‌ای رفاه استان سبد کالای حمایتی شامل اقلام ضروری از قبیل روغن ، مرغ و برنج و سایر اقلام خوراکی بین ۲۲۲۷۵ خانوار جامعه هدف این نهاد توزیع شده است .

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه بیش از ۸۵درصد مددجویان تحت حمایت سبد کالای خود را دریافت کرده‌اند، ادامه داد به جهت رعایت شیوه نامه های بهداشتی فرآیند توزیع به دور از ایجاد تجمع وازدحام بوده وبا رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی در حال انجام است وروزانه تعداد مشخصی از خانوارهای تحت حمایت نسبت به تهیه اقلام خود اقدام می نمایند. وتلاش می کنیم در روز های آتی ۱۵ درصد باقیمانده نیز نسبت به دریافت سبد کالای خود اقدام نمایند.

صفری با بیان اینکه مردم نیک اندیش استان همواره در عرصه های خیر واحسان واقدامات عام المنفعه پیشتاز بوده و این اندیشه ورفتار زیبای مردم ستودنی است افزود :در سایه همین رفتار همواره شاهد رشد کمک های نیکوکاران ، خیران وآحاد مردم در رفع نیازهای اساسی محرومان ومددجویان عزیز تحت حمایت جامعه می باشیم . وبه برکت همین نیت خیرخواهانه وبا حمایت های مادی ومعنوی همه جانبه آنان گام های موثری را به منظور مرتفع ساختن مشکلات اشتغال ،معیشتی ، درمانی ، تحصیلی ، جهیزیه ومسکن برداشته وگوشه ای از مشکلات این عزیزان را مرتفع کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای توجه ویژه به نیازمندان و جلوگیری از آسیب دیدن آنها از تبعات ویروس کرونا را راهگشا و حیاتی توصیف کرد و گفت: خروج از شرایطی که همه‌گیری ویروس کرونا ایجاد کرده است بدون همدلی و کمک مردم میسر نخواهد شد.

وی در پایان با قدردانی از درخشش خوب و همراهی همیشگی آحاد مردم استان در برنامه ها و فعالیت های این نهاد ، از آمادگی دفاتر ۱۴گانه کمیته امداد و۱۱۶مرکز نیکوکاری برای دریافت وتوزیع احسان، هدایاو مساعدت های هم استانیهای زنجانی در بین نیازمندان خبرداد وافزود: مردم نیکوکار و خیران عزیز همچنین می‌توانندبه روشهای ساده وبا شماره گیری کد مهربانی #۰۲۴*۱*۸۸۷۷* وشماره تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۷ یاریگر نیازمندان ومحرومان باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار