فضای مجازی در الگوسازی شهدای دانش آموز نقش موثری دارد

اردبیل(پانا)- مدیرکل آموزش وپرورش اردبیل گفت: از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای معرفی و بازشناسی شهدای دانش آموز به جوانان و نسل چهارم انقلاب استفاده می شود.

کد مطلب: ۱۱۳۳۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
فضای مجازی در الگوسازی شهدای دانش آموز نقش موثری دارد

احمد ناصری درجلسه ستاد هماهنگی وپشتیبانی بسیج دانش آموزی استان اظهار کرد: از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای معرفی و بازشناسی شهدای دانش آموز به جوانان و نسل چهارم انقلاب استفاده می شود.

او افزود : نقش صداوسیما نیز در تبیین ارزشهای دفاع مقدس و الگو سازی شهدای دانش آموز بسیار حائز اهمیت است که امیدواریم در این راستا برنامه های مفید و کاربردی برای این سطح از جامعه در نظر گرفته شود.

مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت: در طول هفته بسیج دانش آموزی برنامه های مختلف همچون غبار روبی مزار شهدا ،دیدار با خانواده شهدا و تبین و الگو سازی شهدا در سطح فضای مجازی خواهیم داشت.

ناصری تصریح کرد: دفاع مقدس بخش مهمی از تاریخ و هویت ملت ایران است و از رو سعی می شود برنامه های با حضور فیزیکی با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی انجام شود.

او افزود: برنامه های هفته بسیج دانش آموزی به علت شرایط کرونایی امسال با استفاده از ظرفیت فضای مجاز و شبکه شاد و رسانه استانی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار