استقرار «عاملان سلامت» در نقاط مختلف شهر برای دعوت به استفاده از ماسک

تبریز(پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمرآذربایجان شرقی از استقرار «عاملان سلامت» در نقاط مختلف شهر برای دعوت به استفاده از ماسک، خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
استقرار «عاملان سلامت» در نقاط مختلف شهر برای دعوت به استفاده از ماسک

حمید حسین‌پور، صبح دوشنبه در نشست خبری با اهالی رسانه در تشریح اقدامات جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، اظهار کرد: این برنامه به مدت 10 روز از پنجم تا پانزدهم آبان ماه با مشارکت نیروهای داوطلب و جوان جمعیت هلال احمر اجرا شده و عاملان سلامت، مردم را به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‎های بهداشتی دعوت و در برخی موارد اقدام به توزیع ماسک بین مردم می‌کنند.

وی، جمعیت هلال احمر را یکی از دستگاه‌های فعال در خط مقدم مبارزه با کرونا از اولین روزهای شیوع این بیماری در کشور عنوان کرد و گفت: استقرار نیروهای جمعیت هلال احمر در مبادی ورودی و خروجی شهر، تب سنجی، توزیع ماسک و توزیع ضدعفونی کننده و دعوت مردم به استفاده از لوازم حفاظت فردی از جمله‎ی اقداماتی بود که این نهاد در طول این هشت ماه انجام داده است.

وی با اشاره به تشکیل ستاد مقابله با کرونا در سازمان جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: این ستاد وظیفه‎ی پایش مستمر و روزانه‎ی وضعیت سلامت نیروهای داوطلب و جمعیت هلال احم را بر عهده دارد، چرا که حفظ سلامتی نیروی انسانی برای ما بسیار اهمیت دارد.

حسین‌پور با اشاره به مشارکت معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در رزمایش کمک مومنانه به دستور رهبر معظم انقلاب، از توزیع حدود 30 هزار بسته‎ی معیشتی در چندین مرحله در نقاط مختلف استان، خبر داد و گفت: بسته‌هایی که همگی در مجموع به ارزش یک میلیارد هستند، طی 10 روز آتی، توزیع می‎شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار