آماده‌باش نیروهای امدادی شهرستان های رباط‌کریم و بهارستان در پی وقوع زلزله

بهارستان (پانا)- در پی وقوع زمین لرزه به بزرگی 5.4 در استان قزوین که در شهرستان های رباط‌کریم و بهارستان هم احساس شد نیروهای امدادی این دو شهرستان را به حالت آماده‌باش درآورد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
آماده‌باش نیروهای امدادی شهرستان های رباط‌کریم و بهارستان در پی وقوع زلزله

نظام ملکشاهی فرماندار رباط‌‌کریم گفت: با توجه به اعلام ششمین جلسه ستاد مدیریت بحران که با حضور روسا و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد در مهر ماه در محل فرمانداری برگزار شد، تمهیدات لازم برای وقوع حوادث غیر طبیعی را پیش بینی کرده اند، از این حیث مشکلی در شهرستان برای رویایی با بحران نداریم.

اکنون تمامی دستگاه ‌های امدادی و خدماتی در آماده‌باش کامل‌ قرار دارند و اعضای ستاد مدیریت بحران تا صبح روز دوشنبه در محل خدمت خود حاضر خواهند بود تا در صورت بروز هر گونه حادثه در کم‌ترین بازه زمانی ممکن در محل حادثه حضور و خدمات لازم را به شهروندان ارائه کنند.

سید محمد مختاری سرپرست فرمانداری شهرستان بهارستان نیزگفت: در پی هشدارهای وقوع زمین لرزه در شهرستان‌های همجوار تمامی نیروهای امدادی، خدماتی و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان بهارستان تا اطلاع‌ثانوی در آماده باش کامل هستند.

او گفت:در این رابطه ایستگاه‌های 5گانه سازمان آتش‌نشانی نسیم‌شهر با تمام تجهیزات موجود خود تا اطلاع ثانوی به حالت آماده‌باش درآمدند و از شهروندان خواهشمندیم ضمن رعایت آرامش به نکات ایمنی توجه کنند و در صورت نیاز با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی نسیم‌شهر تماس حاصل کنند.

خبرنگار:محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار