مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در شورای معاونین:

زمینه های ارتباطی با مدارس باید تقویت شود

زنجان (پانا) - بیست و هشتین جلسه شورای معاونین در محل سالن شهید تجلی با حضور همه اعضا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
زمینه های ارتباطی با مدارس باید تقویت شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، در این نشست ابراهیم رفیعی، ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسگری (ع) و تبریک آغاز امامت امام عصر (عج) گفت: مناسبتهای دینی تلنگری برای همه ما، جهت توجه بیشتر به امورات دینی و دنیوی تلاش در راستای تربیت دینی و آیینی دانش آموزان است.

رفیعی در ادامه افزود: تعامل بیشتر ایجاد بسترهای لازم می تواند عملکرد آموزش و پرورش را بهبود ببخشد.

وی همچنین تصریح کرد: زمینه های ارتباطی ما با مدارس به خاطر شیوع ویروس کرونا کم است که باید در تقویت آن بکوشیم و این ارتباط در راستای بهبود وضعیت آموزشی و پرورشی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین با اشاره به نظارت حداکثری مدارس ابراز کرد: چون مدارس در روال عادی سال های گذشته نیستند طبیعتا عادت واره ها بخصوص در حوزه زندگی روزمره مدارس به هم ریخته است، نیاز به نظارت بیش از پیش احساس می شود و می بایست فرایند تعلیم و تربیت بر اساس ساختارهایی که از پیش تعیین می شود، مورد نظارت ارزیابی و راهنمایی قرار گیرد.

وی همچنین گفت: فرمول ثابتی برای ارتقاء آموزش وجود ندارد بلکه نگاه سیستمی با برش منطقه‌ای و محلی می‌تواند بهترین خروجی را حاصل کند.

وی با اشاره به اینکه نباید دچار روزمرگی و انفعال در اجرای برنامه‌ها و طرح‌های آموزشی بشویم، اظهار کرد: همواره از ذی رابطان بر اساس برنامه‌های ارائه شده، گزارش اقدامات اخذ شود و این گزارشات به صورت مستند ارائه شود و همچنین پیگیری و خود ارزیابی هایی بر اساس آن صورت پذیرد.

در این جلسه داود بهرامی، معاون آموزش و متوسطه استان، ضمن تشریح فرایند شیوه نامه انتصاب مدیران مدارس گزارشی از روند انتصاب مدیران در سطح مناطق 14 گانه را ارائه کرد.

در ادامه عباس عزیزخانی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر در خصوص عملکرد، نقاط قوت و ضعف، چالش ها و فرصت های آموزش و پرورش آن شهرستان به ارائه گزارش پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار