طرح ملی پوشش سراسری نوآموزان پیش دبستانی نیشابور کلید خورد

نیشابور(پانا)- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش نیشابور از ابلاغ دستورالعمل طرح ملی پوشش سراسری نوآموزان پیش دبستانی در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح ملی پوشش سراسری نوآموزان پیش دبستانی نیشابور کلید خورد

مهدی بهمدی گفت: حسب سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و راهبرد کلان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، دوره پیش دبستانی و دبستانی دوره ای رسمی و امری حاکمیتی است و آموزش و پرورش موظف به تدوین اصول، برنامه ریزی، تعلیم و توانمند سازی نوآموزان پیش دبستانی است.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص آموزش و پرورش پیش دبستانی در سال تحصیلی جاری و درخواست توقف اغلب مراکز، دستورالعمل طرح ملی پوشش سراسری نوآموزان و آموزش مجازی پیش دبستانی رایگان با هدف جذب و حضور حداکثری نوآموزان در سیستم آموزش و پرورش ابلاغ شده است.

معاون آموزش و پرورش نیشابور خاطر نشان کرد: بر این اساس پس از شناسایی و ثبت نام نوآموزان در سناد، کلاس های درسی مجازی در شبکه شاد تشکیل شده و از ظرفیت شبکه آموزش صدا و سیما و صدا و سیمای استان جهت آموزش استفاده می شود. برای نوآموزان که به آموزش های ذکر شده دسترسی ندارند بسته یادگیری طراحی خواهد شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: جامعه هدف در این طرح کودکان ۵ سال تمام بوده و برای نوآموزان شرکت کننده در طرح گواهی اتمام دوره ارائه خواهد شد. در همین راستا ۱۰ پایگاه در سطح شهرستان جهت ثبت نام نوآموزان پیش بینی شده است که طی اطلاعیه های بعدی اطلاع رسانی می شود. بدون شک اصلی ترین عامل در اجرای طرح همراهی والدین محترم خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار