چاپ همزمان ۴ کتاب ادبی، رمان وشعر توسط معلم نویسنده منطقه ورامین

ورامین(پانا)- به همت معلم اهل قلم، فرحناز مهدی آزاد شاعر و نویسنده و پژوهشگر شهرستان ورامین، چهار کتاب ادبی با عناوین: سایه تنهایی، ارباب دل، غریبانه (رمان)، و مجموعه اشعار حدیث دل در نخستین روز آبان ماه جاری توسط انتشارات پلک منتشر شد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
چاپ همزمان ۴ کتاب ادبی، رمان وشعر توسط معلم نویسنده منطقه ورامین

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، امیر محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین ضمن تشکر از این معلم فرهیخته بابت چاپ چهار اثر ادبی فاخر افزود: زحمات این معلم اهل قلم در شرایط کنونی ستودنی است.

مهدیآزاد در معرفی آثار خود گفت: رمان‌های مذکور دارای مضامینی چون عشق، تلاش، امید، شکست و پیروزی، تقابل ها و کشمکش‌های یأس و اراده و تنهایی و... در یک جمله به تصویر کشیدن صحنه‌های بسیار جذاب از زندگی است.

این نویسنده خوش ذوق همچنین اقدام به سرودن مجموعه اشعار حدیث دل کرده است که پر از موضوعات متنوع از دنیای درون و بیرون این شاعر خوش قریحه بوده و برای اهل ادب مجموعه خواندنی بوده است که نشان از توانمندی ادبی و تسلط او به سبکهای ادبی به ویژه سبک عراقی است.

خاطرنشان می‌شود: آفریننده ۴کتاب پیش‌گفته، زاده سیستان و بزرگ شده اصفهان و ساکن در ورامین است. وی در راستای تخصص علمی خود، کتاب دیگری هم در حوزه آموزش و مدیریت با عنوان "مدیریت و سرپرستی سازمان" به چاپ رسانده است و دارای سوابق ارزنده فرهنگی و آموزشی در آموزش و پرورش و دانشگاه و نیز در سطح کشور و همچنین سوابق تدریس و مدیریت بوده و در پنج سال اخیر هم به عنوان معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش شهرستان ورامین انجام وظیفه می کند.

مهدی‌آزاد دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته برنامه‌ریزی بوده و در حال حاضر نیز در مقطع دکترای مدیریت آموزشی ادامه تحصیل می‌دهد.

این معلم فرهیخته در حوزه‌های برنامه‌ریزی، مشاوره، کارآفرینی، پژوهش، فعالیت‌های ادبی، فرهنگی، هنری، موسیقی و نیز حوزه‌های مربوط به امور بانوان، چاپ مقالات علمی پژوهشی، علمی ترویجی، عضویت در انجمن‌های ادبی علمی هنری و خبرنگاری و... بسیار فعال بوده و دارای کارنامه درخشانی در این زمینه‌ها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار