نوجوان برگزیده مجلس شورای دانش‌آموزی منطقه ورامین :

پیشرفت خود را فدای کمبودها نکنید، بلکه آنهارا پله ترقی خود قرار دهید

ورامین(پانا)- نوجوان برگزیده مجلس شورای دانش‌آموزی منطقه ورامین با اشاره به مشکلات و کمبودها در مسیر زندگی از نوجوانان خواست که از این سختی‌ها به عنوان پلکان ترقی استفاده مفید کنند.

کد مطلب: ۱۱۳۳۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت خود را فدای کمبودها نکنید، بلکه آنهارا پله ترقی خود قرار دهید

نازنین فاطمه پیامی، فرزند سوم خانواده، درسال ۱۳۸۲ در تهران متولد شد و در حال حاضر ساکن شهرستان ورامین است.
ورود او به مجلس دانش‌آموزی سرآغاز ورود نماینده‌ای از شهرستان ورامین به مجلس دانش‌آموزی کشور بود، در این دو سال تلاش زیادی برای معرفی این نهاد صنفی مشورتی که متشکل از۱۵۰ نماینده از سراسر ایران و دانش‌آموزان ایرانی محصل در خارج از کشور است، کرده است.

او در گفت‌و‌گو با پانا گفت: هر استان با توجه به جمعیت دارای سهمیه است به طور مثال شهرستانهای استان تهران ۸ سهمیه دارد. هر دوره دوسال است و در این دو سال حداقل ۲نشست در صحن علنی واقع در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی، با حضور مقامات کشوری و جلسات قطبی نیز بر حسب امکان در استانهایی که هر قطب شامل آن است بر پا می‌‌شود.
پیامی گفت: در دوره نهم یا دوره طلایی مجلس دانش‌آموزی و با افتخار رسانای صدای دانش‌آموزان شهرستان ورامین و تمام دانش‌آموزان شهرستانهای استان تهران بودم، دو نطق در افتتاحیه و اختتامیه داشتم که نطق اختتامیه در حضور مقام عالی وزارت دکتر حاجی میرزایی بود.
او در ادامه گفت: از دانش‌آموزان و هم‌نسلانم می‌خواهم که پیشرفت خود را فدای کمبودها نکنند بلکه آنهارا پله ترقی خود قرار دهند چرا که حضرت علی (ع) می‌فرمایند: فرصتها مانند ابر می‌گذرند. تلاش، تلاش، تلاش و البته اعتماد به خود و عزت نفس از نکات مهم و کلیدی در راه رسیدن به اهداف هستند.
پیامی ادامه داد: ما دانش‌آموزان باید نام شهرستان ورامین دیار ۱۵ خرداد و شهدا و زادگاه بسیاری از ادیبان و بزرگان چون ژولیده نیشابوری و.... را بیش از پیش بالا ببریم.
به امید آنکه در ادوار آینده مجلس دانش‌آموزی و جامعه عظیم دانش‌آموزان سراسر ایران اسلامی درخشش های هر چه بیشتر را شاهد باشیم.

او در پایان از تعامل و همکاری ولی‌الله شیرمحمدزاده مسئول سازمان دانش‌آموزی ورامین تشکر و قدردانی کرد و گفت: و این آغاز راه خدمت برای من است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار