مددجویان سیل‌زده استان گلستان صاحب خانه شدند

تهران (پانا) - رئیس کمیته امداد با اشاره به ساخت و تعمیر بیش از ۷۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان استان گلستان، گفت با ساخت این واحدهای مسکونی، پرونده بازسازی منازل مددجویان آسیب‌دیده از سیل سال ۹۸ استان گلستان بسته شد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
مددجویان سیل‌زده استان گلستان صاحب خانه شدند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری در دیدار با آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان به افتتاح ۲۵۴۴ واحد مسکونی مددجویان در این استان اشاره کرد و گفت: پرونده واحدهای مسکونی مددجویان تخریب‌شده در سیل گلستان، با اعتبار ۱۸۳ میلیارد تومان بسته شد.

وی با بیان اینکه حدود ۵۰۰۰ واحد مسکونی آسیب‌دیده از سیل نیز تعمیر شده است، ادامه داد: ساخت ۳۰۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان و محرومان استان گلستان با همکاری سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شده که از این تعداد ۱۵۰۰ واحد سهم مددجویان امداد است.

رئیس کمیته امداد تاکید کرد: بنا شد در جلسه‌ای با رئیس سازمان برنامه و بودجه، بتوانیم اعتبارات لازم برای ساخت ۲۰۰۰ واحد دیگر در استان گلستان برای مددجویان کمیته امداد دریافت کنیم.

وی به برنامه‌ریزی برای ایجاد بیش از ۲۰۰ هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد در سال جاری اشاره کرد و افزود: ۵۰ هکتار زمین در استان گلستان از سوی کمیته امداد به صنعت نوغانداری(پروش کرم ابریشم) مددجویان اختصاص یافته است.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان نیز در این دیدار با تقدیر از فعالیت‌های کمیته امداد برای کمک به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان، گفت: کارکنان کمیته امداد با دل و جان به مستمندان خدمت کنند و فعالیت در این نهاد را صرفاً یک شغل نمی‌دانند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ادامه داد: در روایات داریم که محبوب‌ترین انسان‌ها در نزد خدا کسانی هستند که بیشتر برای مردم نافع هستند و کمیته امداد باید با این نگاه انجام وظیفه کند و ضروری است که این فرهنگ در تمام مجموعه‌های خدمت‌رسان تقویت شود.

وی با اشاره به اقدامات مرکز نیکوکاری مصلی گرگان در کمک به خانواده‌های نیازمند، تاکید کرد: در پویش ایران همدل حدود ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم و ۷۰۰۰ بسته معیشتی با هماهنگی کمیته امداد و خیران توسط این مرکز نیکوکاری توزیع شد.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان اینکه ارائه خدمت به محرومان باید فرهنگ‌سازی شود، افزود: لازم است خدمات ارائه شده به نیازمندان از سوی کمیته امداد به جامعه اطلاع‌رسانی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار