معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

آمار مبتلایان و بیماران مشکوک به کرونا در گیلان به بیش از ۴۰۰ نفر رسید

استفاده از ماسک زیر ۶۰ درصد است

رشت ( پانا) -  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان خبر داد آمار بیماران مبتلا به کرونا یا مشکوک به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان های استان به بیش از ۴۰۰ نفر رسیده است.

کد مطلب: ۱۱۳۲۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
آمار مبتلایان و بیماران مشکوک به کرونا در گیلان به بیش از ۴۰۰ نفر رسید

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی گیلان، آبتین حیدرزاده بیان کرد: طی هفته اخیر آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ بستری در بیمارستان های استان گیلان روند افزایشی داشته است.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۹۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ و یا مشکوک به این بیماری در بیمارستان های گیلان بستری شده اند، اظهار کرد: هم اکنون شهرستان آستارا در این استان در مقایسه با سایر نقاط استان بدترین وضعیت را در این رابطه دارد.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم از جمله اصناف، ادارات و غیره خاطرنشان کرد: با اصنافی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، برخورد می شود ضمن اینکه در اداراتی که کارمندان توصیه های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا را رعایت و از ماسک استفاده نکنند، برخورد قانونی می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان بیان کرد: متاسفانه استفاده از ماسک در این استان به زیر ۶۰ درصد رسیده است و ضروری است برای پیشگیری از ابتلا به کرونا استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی جدی گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار