بازدید معاون عمرانی استاندار و شهردار جدید بوشهر از پروژه‌های اولویت‌دار مرکز استان

بوشهر(پانا)_ معاون عمرانی استاندار و شهردار جدید بوشهر و تعدادی از مدیران استانی از پروژه‌های اولویت‌دار مرکز استان بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۱۳۲۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون عمرانی استاندار و شهردار جدید بوشهر از پروژه‌های اولویت‌دار مرکز استان

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، در نخستین بازدید مشترک معاون عمرانی استاندار و شهردار جدید بوشهر از پروژه‌های در دست اجرای شهرداری بوشهر، بر سرعت بخشی و تکمیل باکیفیت پروژه‌های نیمه تمام تاکید شد.
مهرداد ستوده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر به اتفاق شهردار جدید بوشهر از پروژه‌های شهرداری بوشهر بازدید و بر لزوم سرعت بخشی و تکمیل با کیفیت پروژه‌های در دست اجرا تاکید کرد.
وی اظهار کرد: تعلل در اجرای پروژه‌های شهرداری از جمله پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید مطهری، مسیر راست گرد ورودی شهر بوشهر و اجرای فازهای بعدی پارک بزرگ لیان قابل پذیرش نیست.
معاون عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه تقاطع غیرهمسطح شهید مطهری هیچگونه هزینه پرداخت نشده ندارد و در تامین اعتبار برای تکمیل آن هم مشکلی نیست با انتقاد شدید از تعلل پیمانکار گفت: شهرداری بوشهر و پیمانکار پروژه باید با کار شبانه روزی پروژه را در کمترین زمان ممکن به انجام برسانند.
ستوده حضور چند نفر در پروژه‌ای با این وضعیت را برای تکمیل به‌موقع کار ناکافی دانست و افزود: پیمانکار باید به‌صورت شبانه روزی و با اکیپ‌های قوی و معتمد فرایند تکمیل را سرعت بخشد.
معاون عمرانی استاندار بوشهر، آمادگی استانداری بوشهر را برای تامین اعتبار تکمیل فازهای بعدی پارک بزرگ لیان بصورت 50 درصد اعلام و اظهار کرد: شهرداری مقدمات کار را با سرعت آغاز و نگرانی بابت تامین اعتبار پروژه نداشته باشد.
وی کمک‌های استانداری به عمران شهری بوشهر را قابل توجه دانست و خواستار تسریع در تکمیل پروژه‌های در دست اجرا شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر تعیین تکلیف پروژه چرخ فلک، مسیر راست گرد ورودی شهر بوشهر و توجه شهرداری به پرداخت مطالبات کارگری را ضروری دانست و خواستار اقدام سریع شهردار در این موارد شد.
در این بازدید معاون استاندار از شهردار جدید بوشهر خواست نسبت به زیباسازی شهر بوشهر و مسیر ورودی بوشهر اقدام و نگاه‌های منفی و ناامیدی‌های موجود را به نگاه‌های مثبت و امیدوارانه تبدیل کند.
حسین صالحیان شهردار جدید بوشهر نیز در این بازدیدها با تشکر از همکاری استانداری بوشهر، آمادگی خود و مجموعه شهرداری برای انجام سریع، باکیفیت، قانونمند و شبانه روزی پروژه‌های نیمه کاره، معطل مانده را اعلام و اظهار کرد: باید کارها را با سرعت و کیفیت به انجام برسانیم و پیمانکاران باید به تعهدات خود عمل کنند.
وی در ارتباط با پروژه تقاطع غیرهمسطح شهیدمطهری نیز گفت: ما تمام مطالبات پیمانکار را پرداخت کرده ایم و در همین مدت کوتاه برای بار سوم از پروژه بازدید کرده ام و از پیمانکار نمی پذیرم که در اجرای کار تعلل کند و باعث زحمت بیشتر برای مردم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار