در نشست مشترک مدیران کل آموزش‌وپرورش با روسای ادارات انجمن اولیا و مربیان استان‌ها خبر داد؛

عباسپور خبر داد: برگزاری 5 نشست انجمن اولیا و مربیان در سال گذشته با حضور وزیر آموزش‌وپرورش

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان از برگزاری 5 نشست حوزه انجمن اولیا و مربیان با حضور وزیر آموزش‌وپرورش در طول یک سال گذشته خبر داد که در 4 جلسه نمایندگان اولیا به ایراد نظرات خود پرداخته‌اند و این موضوع نشان از توجه ویژه آموزش‌وپرورش به انجمن‌های اولیا و مربیان دارد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
عباسپور خبر داد: برگزاری 5 نشست انجمن اولیا و مربیان در سال گذشته با حضور وزیر آموزش‌وپرورش

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، نورعلی عباسپور در نشست وزیر آموزش‌وپرورش با جمعی از اعضای انجمن اولیا و مربیان سراسر کشور که به مناسبت هفته پیوند انجمن اولیا و مربیان و به‌صورت ویدئو کنفرانس در ساختمان شهید رجایی برگزار شد، با گرامیداشت هفته پیوند انجمن اولیا و مربیان اظهار کرد: امسال هفته پیوند اولیا و مربیان با شعار "مدرسه کانون تربیتی محل"و روزشمار متناسب با شرایط کنونی کشور و توجه به شیوع کرونا و عدم حضور دانش آموزان در مدارس از روز پنج‌شنبه گذشته، 24 مهر در مدارس، مناطق و استان‌های کشور، با اجرای برنامه‌های متنوع آغاز شده و تا 30 مهر ادامه پیدا کرده است.

عباسپور با اشاره به تقدیر از مدارس فعال در حوزه پیوند اولیا و مربیان گفت: در هفته‌ای که گذشت 17 هزار و 767 انجمن اولیا و مربیان مدارس که موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم در فعالیت‌های این حوزه در طی یک سال گذشته شده بودند، مورد تقدیر قرار گرفتند.

مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان گفت: شاخص‌های ارزیابی از انجمن‌های مدارس در 10 محور با 300 امتیاز تنظیم ‌شده که به مدارس سراسر کشور ابلاغ و در اختیار مدیران مدارس قرارگرفته شده است.

وی افزود: همچنین در طی سال گذشته در استان‌های کشور جلسات متمرکز با حضور مدیرکل، اعضای شورای انجمن، رؤسای مناطق و مدیران مدارس از طریق ویدئو کنفرانس و شبکه دانش‌آموزی شاد برگزار شد که در این جلسات ضمن تقدیر از انجمن‌های فعال، نمایندگان انجمن‌ها به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند.

مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان گفت: در سال تحصیلی 99-98 تعداد 634 هزار و 974 نفر عضو شورای انجمن اولیا و مربیان مدارس بودند که از این تعداد 28 هزار و 531نفر دارای مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر هستند.

شایان ذکر است؛ از هفته پیوند سال گذشته تا هفته پیوند امسال 5 نشست حوزه انجمن اولیا و مربیان با حضور وزیر آموزش‌وپرورش تشکیل شد که در 4 جلسه نمایندگان اولیا صحبت کردند و دریک جلسه مدیران کل رؤسای ادارات انجمن اولیا و مربیان دیدگاه‌های خود را بیان نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار