دیدار مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک شهرری از نمایشگاه هفته تربیت‌بدنی

شهرری(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری به همراه معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس تربیت‌بدنی این اداره از نمایشگاه هفته تربیت‌بدنی واقع در مدرسه معاد بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۱۳۲۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک شهرری از نمایشگاه هفته تربیت‌بدنی

این نمایشگاه که مجموعه‌ای از دست‌سازه‌های دانش‌آموزان در رشته تربیت‌بدنی است، به همت مسؤلین مدرسه معاد ناحیه یک ری به مناسبت هفته تربیت‌بدنی برپا شده است.

در این دیدار محسن‌نوروزیان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از موفقیت‌های کسب شده در حوزه معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی، اظهار کرد: دانش‌آموزان در حوزه‌های ورزشی هم کار‌گروهی را یاد می‌گیرند و هم آموزه‌هایی که باید در زندگی شخصی بدانند از جمله حس مسئولیت‌پذیری، احترام به قانون و ارزش قائل بودن برای زمان را آموزش می‌بینند.

در ادامه این دیدار رحمت‌الله‌ قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری نیز در سخنانی ضمن تشکر از کادر مدرسه معاد بابت برگزاری این نمایشگاه، بیان کرد: یکی از اتفاقات ببسیار خوب در آموزش و پرورش، تلفیق معاونت پرورشی با تربیت‌بدنی بود که می‌توان با استفاده از این ظرفیت همزمان دانش‌آموزانی که به سمت قرآن و عترت روی آورده‌اند را با ورزش عجین کرد و یا بالعکس، چرا که این دو جزء لاینفک آموزش و پرورش برای رسیدن به اهداف تعریف شده در سند تحول آموزش و پرورش است.

خبرنگار: سمیه نیک‌فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار