مدیر کل آموزش و پرورش زنجان در جلسه مدیران مدارس استان در بستر شبکه شاد:

مطالبه والدین این است که در کنار آموزش، تربیت و پرورش هم جدی گرفته شود

زنجان (پانا) - جلسه مدیران مدارس استان زنجان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل، مشاور اجرایی و روسای ادارات مشاوره و روابط عمومی، در بستر شبکه شاد(شبکه آموزش دانش آموز) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مطالبه والدین این است که در کنار آموزش، تربیت و پرورش هم جدی گرفته شود

ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه که به صورت ارتباط زنده اینترنتی در بستر شبکه شاد برگزار شد، اظهار داشت: از زحمات و پیگیری های شما همکاران عزیز که با تلاش شبانه روزی کمک می کنند تا چراغ آموزش همواره روشن بماند، تقدیر و تشکر میکنم.

رفیعی با اشاره بر این که برخی نواقص شبکه شاد روز به روز مرتفع خواهد شد، گفت: لازم است مسئله اتصال دانش آموزان به آموزش های مجازی از طرق مختلف بیش از پیش جدی گرفته شود و هیچ مدرسه ای در حالت بلاتکلیف نباشد.

وی موضوع "ارتباط" را از جمله موضوعات مهم در این روزها عنوان کرد و افزود: مدیران مدارس مهمترین فرد در حلقه اداری آموزش و پرورش و مرجع ما در موضوعات مختلف هستند که انتظار داریم ارتباط مستمر با مخاطبین را حفظ و ارتقا ببخشند.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان با بیان این که باید در آموزش و تربیت به تمام جوانب پرداخته شود، گفت: در کنار آموزش لازم است متناسب با شرایط، برای سایر مسائل نیز تدبیر کنیم و برای تربیت دینی، علمی و فعالیت های ورزشی و پرورشی نیز برنامه داشته باشیم.

رفیعی با اشاره به برخی اقدامات داوطلبانه همکاران دلسوز استان برای استمرار آموزش و تهیه ابزار و امکانات سخت افزاری برای دانش آموزان، بیان داشت: این فعالیت ها و خدمات در ذهن دانش آموزان ماندگار خواهد شد و قدردان تمامی شما همکاران عزیز هستیم.

جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همکاران، تصریح کرد: آموزش و پرورش استان امروز در زیست بوم جدید، در جایگاه درخشانی قرار گرفته که نتیجه تلاش مضاعف شما مدیران و همکاران است.

وی گفت: مطالبه والدین این است که در کنار آموزش، تربیت و پرورش هم جدی گرفته شود و همه باید برای ایفای نقش تربیتی تلاش کنیم.

گنج خانلو افزود: از مدیران می خواهیم در این شرایط ویژه امروز، از فرصت های مهیا شده برای فعالیت در فضای مجازی غافل نشده و گروهی ویژه برای فعالیت های پرورشی مدرسه که زیر ساخت آن فراهم شده، ایجاد کنند.

نیکخواه رئیس اداره مشاوره تحصیلی و تربیتی اداره کل نیز در ادامه، ابراز داشت: امروز با شیوع ویروس کرونا عوامل تهدید کننده بسیاری از جمله استرس در دانش آموزان ایجاد شده است که ضرورت دارد با مهارتهای روانشناختی، افزایش انگیزه و تقویت ارتباطات این عوامل را خنثی کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد که آزمون های سلامت روان برای تمامی دانش آموزان اجرا شود تا انشالله شاهد نتایج مثبتی با همکاری شما مدیران استان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار