لونی: تا همراهی اولیاء با مدرسه نباشد برای کیفیت آموزشی اتفاق نمی افتد

تهران (پانا) - محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار در مراسم گرامی داشت هفته پیوند اولیاء و مربیان، نقش اساسی خانواده، به عنوان کانون اصلی تعلیم و تربیت را مهم و برجسته برشمرد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
لونی: تا همراهی اولیاء با مدرسه نباشد برای کیفیت آموزشی اتفاق نمی افتد

گرامی داشت هفته پیوند اولیاء و مربیان در دبیرستان دوره اول رحمانعلی شعبانی برگزار شد.

مراسم گرامی داشت هفته پیوند اولیاء و مربیان در دبیرستان دخترانه دوره اول رحمانعلی شعبانی با حضور محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار، روزبهانی، معاون آموزش متوسطه، مهبودی، کارشناس مسئول انجمن اولیاء و مربیان و کارشناسان حوزه آموزش متوسطه و اعضای انجمن این دبیرستان برگزار شد.

لونی ضمن تبریک هفته پیوند اولیاء و مربیان و با تاکید بر اهمیت نقش خانواده در مدرسه اظهار کرد: خانواده کانون اصلی تعلیم و تربیت است و نقش اساسی و مهمی در تعلیم و تربیت ایفا می کنند.

لونی ادامه داد: یکی از ارکان مهم مدرسه خانواده ها هستند و قطعا اگر اولیاء با مدارس هماهنگ نباشند کیفیت بخشی آموزشی اتفاق نمی افتد و اکنون با توجه به شرایط فعلی این نیاز بیشتر احساس می شود نوع آموزش تغییر کرده و نیاز است خانواده ها بیشتر در کنار مدارس باشند.

در ادامه روزبهانی، معاون آموزش متوسطه گفت: مشارکت والدین در فعالیت‌های آموزشی و تربیتی مدرسه، بستر مناسبی را برای برقراری تعامل فکری، مشورتی و تبادل نظر در مسائل مربوط به آموزش و پرورش دانش آموزان فراهم می‌کند و زمینه ارتقاء شاخص‌های تعلیم و تربیت را هموار می‌سازد و این هفته فرصت مناسبی است تا به نقش خانواده ها در امر تعلیم و تربیت پرداخته شود.

مهبودی، کارشناس مسوول انجمن اولیاء و مربیان با بیان روز شمار این هفته و شعار مدرسه، کانون تربیتی محله عنوان کرد: نقش و اهمیت تعامل اولیاء با مدارس بر کسی پوشیده نیست و در این بین اعضای انجمن با مشارکت در امور مدارس اتفاقات خوبی را رقم می زنند. امیدواریم انجمن های مدارس با تعامل، مشارکت، هم افزایی دانش، تخصص و مهارت خود اتفاقات خوبی را برای آینده سازان این کشور در مدارس رقم بزنند.

در پایان از اعضای انجمن اولیاء ومربیان این دبیرستان قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار