نتایج آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان چه زمانی اعلام می‌شود؟

تهران (پانا) - رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش، با تاکید بر برگزاری هر چه بهتر آزمون جامع مهارت آموزان در آذر ماه سال جاری اشاره کرد آزمون اصلح تضمینی برای کیفیت مهارت آموزان دانشگاه فرهنگیان است.

کد مطلب: ۱۱۳۲۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
نتایج آزمون اصلح دانشگاه فرهنگیان چه زمانی اعلام می‌شود؟

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، پیش از ظهر امروز نشست سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت و رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

در این نشست، حسین بر با تاکید بر برگزاری هر چه بهتر آزمون جامع مهارت آموزان در آذر ماه سال جاری اظهار کرد: در صورت نیاز دانشگاه فرهنگیان، وزارت آموزش و پرورش آماده است از طریق سامانه LTMS دانشگاه فرهنگیان را در برگزاری این آزمون یاری رساند. کیفیت اقتضاء می کند، آزمون جامع مهارت آموزان ماده 28 در بهترین شرایط و با بالاترین استانداردهای معلمی، برگزار شود.

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش، گواهینامه های صادر شده توسط مرکز سنجش، مستقر در معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان برای مهارت آموزان را مدرکی مهم درراستای بهره مندی این افراد طی سال های آتی از مزایای رتبه بندی ذکر کرد.

در ادامه این نشست کچوئیان، تعداد سئوالات گروه های 23 گانه آزمون جامع مهارت آموزان طی سال جاری را مشتمل بر 70 سئوال اعلام و در خصوص برگزاری این آزمون برای دو گروه شرکت کننده گفت: ورودی های ماده 28 آزمون استخدامی سال 98 که پودمان آن ها به دلیل شرایط کرونا در سال 99 برگزار شد از جمله گروه های شرکت کننده در آزمون جامع هستند.

وی، از مهارت آموزان سال های قبل به عنوان گروه دوم شرکت کننده در آزمون جامع یاد کرد و گفت: این گروه افرادی هستند که تاکنون نتوانسته اند حد نصاب نمره قبولی را کسب کنند.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، جمعیت آماری شرکت کننده در آزمون سال جاری را 12 هزار مهارت آموز ذکر کرد.

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، از زمان اعلام آزمون جامع مهارت آموزان سخن گفت و افزود: بعد از گذشت 20 روز از آزمون نتایج اطلاع رسانی خواهد شد.

کچوئیان، در پایان، خاطر نشان کرد: مهارت آموزانی که نتوانند حد نصاب نمره آزمون سال جاری را کسب کنند می توانند در آزمون جبرانی دهه نخست اسفند ماه شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار