مراسم قدردانی از زحمات حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 19

تهران (پانا)- مراسم تجلیل و قدردانی از زحمات حوزه تربیت بدنی به مناسبت بزرگداشت هفته تربیت بدنی با حضور مهدی شاملو، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 19 برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم قدردانی از زحمات حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 19

مراسم تجلیل و قدردانی از زحمات حوزه تربیت بدنی به مناسبت بزرگداشت هفته تربیت بدنی با حضور مهدی شاملو، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 19 و فاطمه فرهمند، مدیر سازمان دانش آموزی برگزار شد.

شاملو ضمن تشکر از زحمات حوزه تربیت بدنی از اهمیت ورزش دانش اموزان در دوره بیماری کوئید 19 و تأثیر ورزش بر سلامت جسم و روح سخنگفت.

وی خاطر نشان کرد: همان گونه که روان سالم، بسیاری از نارسایی های جسمی را جبران می کند، به همان ترتیب نیز جسم سالم و نیرومند، مانع از کسالت روحی و روانی می شود و عامل پیش گیری از بیماری هاست. با داشتن تنی سالم به وسیله ورزش و بازی می توان زندگی معتدل و معقولی داشت.

شاملو از دیگر مزایای ورزش را بالا رفتن حس اعتماد به نفس دانست و بیان کرد: انسان بعد از ورزش احساس آرامش می کند و ورزش نقش مهمی در قوّت بخشیدن به اراده او دارد.

وی افزود: باید شرایطی فراهم شود تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزش، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی، مورد اهتمام همه خانواده ها و دانش آموزان، قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار