راهنمای مدیریت جریان تربیت و یادگیری در شرایط بیماری کرونا

تهران (پانا) -  معاونت آموزش متوسطه راهنمای مدیریت جریان تربیت و یادگیری در شرایط بیماری کوید19 را  به استان‌ها ابلاغ کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
راهنمای مدیریت جریان تربیت و یادگیری در شرایط بیماری کرونا

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، درراستای هماهنگی بیشتر با شرایط کرونایی، معاونت آموزش متوسطه اقدام به تهیه، تدوین راهنمای مدیریت جریان تربیت و یادگیری در شرایط بیماری کوید19 و ارسال آن به استان‌ها کرده است.

بر این اساس؛ این راهنما حاصل مطالعات ملی و بین المللی و نتایج تجارب به دست آمده از شرایط اخیر است؛ که پس از تدوین نگاشت اولیه، توسط تعدادی از کارشناسان و مدیران مدارس کشور اعتباربخشی شده است. لذا مدارس با استفاده از آن و با انتخاب الگوی مناسب جهت ارائه خدمات آموزشی و تربیتی به دانش آموزان یاری کند.

تحلیل شرایط واحد آموزشی و انتخاب الگوی ارائه خدمات آموزشی و تربیتی مناسب، اطلاع رسانی به معلمان و دانش آموزان، بررسی، تبیین وتحلیل، منجر شدن گزاره‌ها به بهبود عملکرد مدرسه توجه به حفظ آرامش، تهیه اطلس آموزشی مدارس براساس نحوه ارائه خدمات آموزشی مطابق با امکانات و اولویت‌های انتخابی دانش‌آموزان، ورود به سامانه «سناد» اولویت‌های انتخابی هر دانش آموز و ... از جمله نکاتی است که در این راهنما بر آن تاکید شده است.

گفتنی است؛ شناسایی و تهیه گزارش‌های مدیریتی از مدارس مبتنی بر الگوی ارائه خدمات آموزشی و تربیتی راهنما صورت می‌گیرد و پرسش نامه مربوط به الگوی انتخاب شده باید در سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان به نشانیLtms.medu.ir توسط مدیران محترم مدارس تکمیل شود.

متن راهنمای راهنمای مدیریت جریان تربیت و یادگیری در شرایط بیماری کوید19

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار