آئین افتتاحیه طرح کوچ شهرستان دشتستان برگزار شد

دشتستان( پانا) - در چهارمین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش ، آئین افتتاحیه طرح کوچ شهرستان دشتستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
آئین افتتاحیه طرح کوچ شهرستان دشتستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، در چهارمین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش، آئین افتتاحیه طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان (کوچ) شهرستان دشتستان به صورت زنده از شبکه دانش آموزی شاد با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان در این آئین اظهار کرد: اگر به زندگی بزرگان دینی و ادبی خود نگاه کنیم می بینیم که همه آنان مردم خصوصا جوانان را به ورزش و تندرستی دعوت می کنند.

سهراب باقری گفت: آموزش و پرورش هم در کنار وظیفه تعلیم و تربیت به سلامت جسمی و روحی دانش آموزان هم توجه دارد چرا که سلامت جسمی باعث موفقیت در همه امور می‌شود.

وی یکی از طرح هایی که وزارت آموزش و پرورش برای دانش آموزان در این وضعیت کرونایی جامعه اجرا کرده طرح کوچ دانست و گفت: این طرح به دلیل کم تحرکی دانش آموزان بخاطر شیوه غیرحضوری و مجازی آموزش و یکجا نشینی آنان اجرا می‌شود که باعث جلوگیری از چاقی دانش آموزان و تبعات و آثار منفی ناشی از اضافه وزن می شود.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی استان بوشهر هم در این آئین اظهار کرد: دشتستان از حوزه های پیشرو و موفق در عرصه های ورزشی استان و از شهرستان های طلایه دار است.

منوچهر هوشیار خاطرنشان کرد: امروز با افتتاح پروژه ملی کوچ و باتوجه به اینکه نمی توانیم به صورت حضوری فعالیت ورزشی دانش آموزان را داشته باشیم از ظرفیت فضای مجازی در کنار بحث آموزش دانش آموزان به سلامت و تندرستی آنان می پردازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار