جلسه ستاد انتخابات شورای دانش‌آموزی در شهرری

شهرری (پانا) - جلسه هماهنگی انتخابات‌ شورای دانش‌آموزی با حضور اعضای این ستاد در خصوص اجرای بیست و سومین دوره انتخابات شورای دانش‌آموزی در اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستاد انتخابات شورای دانش‌آموزی در شهرری

رحمت‌الله قاسمی‌پور معاون‌‌پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در این رابطه گفت: شورای دانش‌آموزی به عنوان بازوی مشورتی و دارایی ارزشمندی برای مدارس است و از سوی دیگر، هر یک از دانش‌آموزان توانایی‌های بالقوه‌ای دارند که با تعامل و مشارکت آنان در فرآیند آموزش و پرورش می‌توان بسترهای لازم برای ورود آنان به اجتماع و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی آینده را فراهم کرد و شرکت در این انتخابات می‌تواند زمینه‌ای برای آغاز حضور در عرصه‌های اجتماعی گوناگون دانش‌آموزان باشد.

او بیان کرد: هر چه نقش دانش‌آموزان در اداره مدرسه بیشتر باشد آن مدرسه در مسائل آموزشی موفق‌تر خواهد بود این انتخابات فرصتی ‌است که می‌تواند موجب حضور فعال و با نشاط دانش‌آموزان با ابعاد وسیع‌تر در جامعه باشد.

در ادامه افسانه شهبازی کارشناس فعالیت‌های اردوی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری افزود: این تشکل‌ها می‌تواند کامل‌کننده فعالیت‌های آموزشی باشد و در دانش‌آموزان روحیه مسئولیت‌پذیری را تقویت کند.

شهبازی عنوان کرد: بهبود نظام تصمیم‌گیری از طریق مشارکت دانش‌آموزان در انتخابات یکی از اهداف مهم و مورد توجه آموزش و پرورش است.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار