مدیرکل آموزش و پرورش البرز خبر داد:

دانشگاه فرهنگیان مهم ترین رکن تکامل و تعالی آموزش و پرورش است

کرج(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز اعلام کرد دانشگاه فرهنگیان مهم ترین رکن تکامل و تعالی آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۱۳۲۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه فرهنگیان مهم ترین رکن تکامل و تعالی آموزش و پرورش است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان همراه با نصراله صالحی مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان با حضور در پردیس حکیم فردوسی (پسران) دانشگاه فرهنگیان از فرآیند مصاحبه تخصصی و صلاحیت های عمومی داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان بازدید و از عوامل اجرایی آن تشکر کرد.

قاسمی در حاشیه این بازدید گفت: موتور محرکه و عامل توسعه یافتگی آموزش و پرورش کشور نیروی انسانی است که تربیت این نیروی انسانی با کفایت باید در دانشگاه فرهنگیان صورت بگیرد.
وی اظهار کرد: اگر قرار است آموزش و پرورش به نقطه مطلوب خود که در سند تحول بنیادین نیز اشاره شده برسد باید به "اقتصاد" آموزش و پرورش، "مدارس ابتدایی"، "فعالیت های پرورشی" و از همه مهم تر که رکن کمال و تعالی آموزش و پرورش است یعنی دانشگاه فرهنگیان توجه کنیم.

وی با اشاره به فرآیند مصاحبه تخصصی و صلاحیت‌های عمومی داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: معرفی‌شدگان ۱.۵ برابر ظرفیت برای مراحل سه‌گانه معاینات پزشکی، گزینش و مصاحبه تخصصی در استان البرز به تعداد ۸۵۹ نفر بودند.

قاسمی با بیان اینکه از این تعداد ۴۴۳ نفر دختر و ۴۱۶ نفر پسر هستند، گفت: از این بین نهایتاً ۵۵۹ نفر برای آموزگاری و دبیری در دانشگاه‌های فرهنگیان استان، پردیس دخترانه امیرکبیر و پردیس پسرانه حکیم فردوسی پذیرش خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان با بیان اینکه دوشنبه 28 مهرماه آخرین روز از مرحله مصاحبه تخصصی داوطلبان بود یادآور شد: نتایج بعد از از بررسی در ستاد مصاحبه استانی به وزارت آموزش و پرورش ارسال و سازمان سنجش نیز نتایج نهایی و اسامی پذیرفته شدگان را در نیمه نخست آبان ماه اعلام خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار