اجرای طرح « اطلس آموزشی» در معاونت آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری

شهرری(پانا)-معاونت آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، از اجرای طرح « اطلس آموزشی» برای سال تحصیلی جاری در این منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح « اطلس آموزشی» در معاونت آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری

سیدعلی‌حسینی‌صدیق معاون آموزش متوسطه و سرپرست معاونت آموزش ابتدایی ناحیه یک شهرری در گفت و گو با پانا گفت: از اهداف مهم معاونت آموزش متوسطه ناحیه یک ری، توجه ویژه به اجرای طرح «اطلس آموزشی» است.

او در تشریح این طرح افزود: در سال تحصیلی جاری با توجه به شیوع همگانی ویروس کرونا، سال تحصیلی متفاوتی را تجربه خواهیم‌کرد. بنابراین توجه ویژه به کیفیت آموزش از اولویت‌های معاونت آموزش است. این اهداف و اولویت‌ها را در قالب طرح « اطلس آموزشی» به گونه‌ای دنبال می‌کنیم که تمام شرایط و جوانب تحصیلی دانش‌آموزان منطقه مورد بررسی قرار بگیرد و دانش‌آموزی شامل محرومیت از تحصیل و یا افت تحصیلی نشود.

حسینی ادامه داد: در این طرح جلساتی در همین خصوص با مدیران مدارس تشکیل شده است تا در جریان چگونگی اجرای این طرح قرار بگیرند. مدیران می‌بایست برای تمام شرایط ویژه امسال اعم از وضعیت سفید، زرد و قرمز برنامه‌ریزی از پیش طراحی شده داشته باشند. همچنین با توجه به اینکه تمام دانش‌آموزان باید در پیام‌رسان شاد احراز‌ هویت شوند، بررسی شرایط تک تک دانش‌آموزان در خصوص دسترسی به شبکه مجازی و آموزش غیرحضوری لازم است. توجه به اینکه اگر دانش‌آموزی امکان دسترسی به آموزش مجازی ندارد شرایط آموزش از طریق برنامه‌های تلوزیونی برایش مهیا شود و اگر به هیچ کدام از این روش‌ها دسترسی ندارد با فراهم کردن درسنامه و جزوات آموزشی از طریق آموزش حضوری بتواند به تحصیل ادامه دهد.

معاون آموزش متوسطه ناحیه یک شهرری لزوم اشراف مدارس بر شرایط تحصیلی دانش‌آموزان را از اهداف طرح « اطلس آموزشی» دانست و برنامه‌ریزی مدیران برای انواع حالت‌های تحصیلی پیش‌بینی نشده امسال را از اولویت‌های سال تحصیلی جاری دانست.

او افزود: تلاش می‌کنیم در سال تحصیلی جاری کیفیت آموزش را در سطح بالا نگه‌داریم تا شرایط سخت کرونایی منجر به افت تحصیلی دانش‌آموزان نشود.

خبرنگار: سمیه نیک‌فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار