کرونا فرصت مناسبی برای تغییرنگاه به ورزش است

اسلامشهر(پانا) -جلسه ستاد سامان‌دهی امور جوانان اسلامشهربا حضور فرماندار، معاون سیاسی، انتظامی و مسئولان ارگان‌ها و ادارات در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
کرونا فرصت مناسبی برای تغییرنگاه به ورزش است

در این جلسه، پیام نظر رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: شهرستان اسلامشهر در استان تهران از لحاظ ورزشی دارای سطح خوبی است و با توجه به شرایط شیوع کرونا ویروس اداره ورزش و جوانان با همکاری تمامی دستگاه‌ها می‌تواند حرکت فعال‌تری داشته باشد.

او بیان کرد: امروزه ورزش جوانان موضوع مهم اجتماعی جوامع و کلان‌شهرها است و فقر حرکتی سلامتی و بهداشت جامعه را تحت الشعاع خود قرار داده و در بسیاری از کشورهای دنیا در زمینه ورزش به بلوغ رسیدند و این امر اثرات زیادی در راستای حل مشکلات خصوصا آسیب‌های اجتماعی دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر با اشاره به علاقمندی ایرانیان و مسئولیت افراد در جهت گسترش ورزش، توجه به ورزش حوزه جوانان از موضوعات مهم وزارت ورزش و جوانان دانست و ادامه داد: بر اثر شیوع کرونا ویروس در جهان و کشور ما این حوزه هم آسیب‌دیده و با توجه به کمبود اعتبارات و تعطیلی سالن‌های ورزشی برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات به حداقل رسیده و با پرداخت حقوق پرسنل در اداره ورزش و جوانان هم دچار مشکل هستیم،که در این راستا می‌بایست از ظرفیت وزارت ورزش و جوانان و خیرین استفاده کرد.

نظر در رابطه با برنامه‌های اداره ورزش و جوانان تصریح کرد: ورزش نقش اساسی در زندگی یک جوان و نوجوان دارد و در جهت سامان‌دهی جوانان نخبه ورزشی با ایجاد چند سمن و ثبت در سامانه وزارت کشور، پیشنهاد نام‌گذاری اسلامشهر به عنوان پایتخت ورزشی با حضور ورزشکاران، مدال آوران، داوران و استعدادیابی کودکان بزهکار از طریق ورزش را در اولویت برنامه‌های خود تا پایان سال جاری قرار دادیم.

او در رابطه با شعار هفته تربیت بدنی، کرونا فرصت مناسب برای تغییر نگاه به ورزش افزود: در هفته تربیت بدنی برنامه‌هایی از جمله،برگزاری50 مسابقه ورزشی آنلاین، همایش دوچرخه‌سواری، ورزش باستانی و یادواره شهدای ورزش را با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی را اجرا خواهیم کرد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار