با حضور مدیرکل آموزش وپرورش خراسان شمالی صورت گرفت؛

تقدیر از مقام آوران مرحله کشوری جشنواره تولید محتوای درس تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی در منزل

بجنورد (پانا ) -با حضور مدیر کل آموزش وپرورش خراسان شمالی، در هفته تربیت بدنی و ورزش از مقام آوران مرحله کشوری جشنواره تولید محتوا اجرای درس تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی در منزل تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از مقام آوران مرحله کشوری جشنواره تولید محتوای درس تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی در منزل

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش خراسان شمالی؛ عباس سعیدی ضمن تبریک فرارسیدن هفته تربیت بدنی و سلامت اظهار کرد: مربیان تربیت بدنی و سلامت، ماموریت ارتقا سلامت دانش آموزان را عهده دار هستند.

سعیدی ضمن بیان اینکه این جشنواره در دو بخش اختیاری و تجویزی در 6 موضوع مهارتی دوره متوسطه اول و دوم و دانشی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم و آمادگی جسمانی برگزار شده است افزود: 282 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه کشوری جشنواره تولید محتوا درس تربیت بدنی در خراسان شمالی ارسال شد.

وی خاطر نشان کرد: در دبیرخانه این جشنواره 12 داور در دو گروه 6 نفری بعد از حدود دو ماه بررسی آثار، نتایج را اعلام کردند.

مهدی خطیب زاده معاون اجرایی ستاد برگزاری جشنواره در این جلسه عنوان کرد که نتایج و رده بندی استان های برتر پس از جمع بندی در دبیرخانه و تایید نهایی ناظرین محترم ستاد اعلام شد که در بخش اختیاری استان خراسان شمالی رتبه دوم و کسب مقام چهارم کشوری در بخش تجویزی جشنواره را از آن خود کرد که اسامی همکاران مقام آور در ذیل آمده است.

داوران مرحله کشوری:زهرا روحانی - علی ریحانی

کسب مقام دوم کشوری در بخش اختیاری: میثم علیپور سودابه اشرافیان - سوسن کشته کار- پروانه شجاعی

کسب مقام چهارم کشوری در بخش تجویزی: علیرضا ایزی، آمنه کنعانی -محدثه قدرتی - مریم عابدینی - اکرم جوانمرد - سارا وحیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار