رئیس هیات ورزش های همگانی خوزستان عنوان کرد:

شروع بکار ۵۱ ایستگاه آوای ورزش در همسایگی در استان خوزستان

اهواز (پانا) - رئیس هیات ورزش های همگانی استان خوزستان از شروع بکار ۵۱ ایستگاه آوای ورزش در همسایگی در استان خوزستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
شروع بکار ۵۱ ایستگاه آوای ورزش در همسایگی در استان خوزستان

به گزار ش روابط عمومی هیت ورزشهای همگانی خوزستان امید حاجتیدر مراسم افتتاحیه آوای ورزش در همسایگی، ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول به ضرورت ورزش در بین آحاد جامعه اشاره کرد و گفت: هفته تربیت بدنی بهانه ای است برای روی آوردن مردم به ورزش های مورد علاقه خود که غایت و هدف آن تندرستی و سلامت برای جامعه است.
حاجتی اضافه کرد: جامعه ای که در مسیر ورزش، سلامتی و آمادگی جسمانی قرار بگیرد نه تنها از آسیب های فردی و گروهی عبور می کنند بلکه جامعه ای توانمند و پویا را نیز می سازند.
او به برنامه های ریزی های صورت گرفته هیات ورزش های همگانی اشاره کرد و اظهار داشت: استعداد یابی و پرورش و توسعه ورزش در بین مردم از رویکردهای اصلی و اساسی هیات ورزش های همگانی در استان است و برای این مهم تلاش های زیادی در حال انجام است.
حاجتی به برنامه های متنوع فدراسیون هیات ورزش های همگانی کشور اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور و استان با اطمینان می توان گفت که فدراسیون ورزش های همگانی کشور و بالتبع آن هیات ورزش های همگانی استان بیشترین برنامه های ورزشی را با مشارکت شهروندان خوزستانی انجام داده است ‌و می توان گفت با وجود همه محدودیت های اجتماعی، ورزش وارد خانه و خانواده های خوزستانی ها شد.

رئیس هیات ورزش های همگانی عنوان کرد: توسعه و ترویج ورزش برای اقشار مختلف از سنین خردسالی تا کهنسالی باعث نشاط اجتماعی، ظهور استعدادهای جدید و بالا رفتن سطح سلامت جامعه می شود و ما عمل کردن در این حوزه را یک کار معنوی برای خود می دانیم.
حاجتی به طرح آوای ورزش در همسایگی اشاره کرد و گفت: استان خوزستان با ۵۱ ایستگاه و استفاده از ۳۰ مربی در رشته های مختلف ورزشی تا پایان آذرماه میزبان مردم شریف خوزستان هست که ساعتی را با رعایت پروتکل های بهداشتی به ورزش بپردازند و در این شرایط کم تحرکی، کمکی به بخش بهداشت و درمان کرده باشد.
وی افزود: امروز با همکاری و مشارکت تیپ ۹۲ زرهی ارتش جمهوری اسلامی آیین افتتاح آوای ورزش در همسایگی انجام و رسما این برنامه طبق برنامه ریزی صورت گرفته در کلیه نقاط استان خوزستان انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی همیشه در بالاترین سطح آمادگی جسمانی و دفاعی بوده است و این نشان از اهمیت ورزش در این سازمان مهم و حافظ منافع ملت دارد که بحمدالله با همگرایی این مهم نیز برای خانواده های این عزیزان نیز برنامه ریزی شد.
امید حاجتی اضافه کرد: همزمان با این مراسم در اهواز، آیین افتتاح آوای ورزش در شهرستان های اندیمشک، بندر ماهشهر، امیدیه، شوشتر، دزفول، و رامشیر به اجرا درآمد که امیدوارم مردم شریف خوزستان با مشارکت فعال در این طرح به سلامت و نشاط خود بیش از گذشته اهمیت دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار