برگزاری جلسه شورای پرورشی و تربیت بدنی منطقه چهار

تهران (پانا) - علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار در جلسه شورای پرورشی و تربیت بدنی تعامل حسنه را مولفه شاخص و راهکار جذب و اثرگذاری در مقوله تربیت دانست.

کد مطلب: ۱۱۳۲۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای پرورشی و تربیت بدنی منطقه چهار

جلسه شورای پرورشی و تربیت بدنی منطقه چهار با حضور علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار، کارشناسان مسوول و کارشناسان این حوزه در اندیشکده تحول برگزار شد.

علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار با تبریک ماه ربیع الاول و گرامی داشت هفته تربیت بدنی در جلسه شورای پرورشی و تربیت بدنی تعامل حسنه را مولفه اساسی و راهکار جذب و اثرگذاری در مقوله تربیت دانست.

وی با استناد به کلام مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) در خصوص کمک مومنانه از طرح پویش همدلی و تهیه موبایل و تبلت برای دانش آموزان محروم منطقه رونمایی کرد.

این جلسه که با محوریت روز 13 آبان، روز دانش آموز و 17 ربیع الاول، میلاد مسرور پیامبر خوبی ها، حضرت رسول اکرم(ص) با حضور نمایندگان اتحادیه انجمن های اسلامی منطقه چهار برگزار شد، آزیتا فکور، مدیر سازمان دانش آموزی از تولید محتوای غنی و اجرای برنامه های متنوع مجازی و فرهنگی نظیر مسابقه تفسیر سوره محمد(ص) خبر داد.

در ادامه کبری کریمی، کارشناس مسوول تربیت بدنی با تبریک هفته تربیت بدنی از اقدامات این کارشناسی در این هفته و از اجرای طرح کوچ (کنترل وزن و چاقی) دانش آموزان گزارش مختصری ارائه کرد.

فاطمه باقریان، کارشناس مسوول سلامت و پیشگیری از اقدامات بهداشتی انجام شده از شروع تا موج سوم کرونا و نحوی صحیح استفاده از ماسک را توضیح داد.

محبوبه سادات نقوی، کارشناس مسوول فرهنگی هنری در خصوص ساماندهی نیروهای پرورشی مدارس، صدور ابلاغ، تدریس مجازی و الزامات درس تفکر و سبک زندگی در مقطع متوسطه دوره اول و پرسش مهر ریاست جمهوری مطالب خود را بیان کرد.

در پایان فکور، به برگزاری انتخابات مجازی شوراهای دانش آموزی در تاریخ 6 آبان ماه 99 در مدارس منطقه اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار