شکست دوم برای عربستانی‌ها و دوستان ایرانی؛ شکایت النصر از پرسپولیس در استیناف AFC رد شد

تهران (پانا) - تلاش‌های النصر عربستان و برخی در ایران برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا یکبار دیگر ناکام ماند.

کد مطلب: ۱۱۳۱۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
شکست دوم برای عربستانی‌ها و دوستان ایرانی؛ شکایت النصر از پرسپولیس در استیناف AFC رد شد

پس از اینکه کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس با اتهام استفاده از بازیکن غیر قانونی را رد کرد، این باشگاه که عربستانی که در ایران از حمایت عده‌ای از هواداران یک تیم خاص، یک مدیر سابق فوتبالی و یک خبرنگار مشهور برخوردار بود حکم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا را به کمیته استیناف AFC برد تا شاید این نهاد بتواند حکم صادر شده توسط کمیته انضباطی را رد کند.

اما بنابر اخباری که رسانه‌های عربستانی و از جمله سایت‌های کوووره و البلاد طی ساعات گذشته منتشر کرده‌اند، کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا حکم کمیته انضباطی AFC را تایید کرد و این نهاد نیز اعلام کرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تخلفی را مرتکب نشده است و در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 حضور خواهد داشت.

با ثبت دومین شکست در این پرونده که برای النصر و دوستان ایرانی‌اش ثبت شد، این باشگاه عربستانی پرونده را به دادگاه بین‌المللی حکمیت ورزشی یا همان CAS خواهد بود و این دادگاه هم با توجه به اینکه کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای صدور رای از فدراسیون جهانی فوتبال استعلام گرفته است، شکایت النصر را رد خواهد کرد.

براساس برنامه اعلام شده توسط کمیته برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2020، پرسپولیس باید 29 آذر در قطر فینال لیگ قهرمانان آسیا را مقابل قهرمان شرق قاره کهن برگزار کند. قهرمان این منطقه از رقابت‌ها یک هفته پیش از دیدار فینال مشخص خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار