نویدکیا سپاهان را سپاهانی‌تر کرد

تهران (پانا) - یکی دیگر از بازیکنان سابق سپاهان به کادر فنی این تیم در فصل جدید لیگ برتر اضافه شد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
نویدکیا سپاهان را سپاهانی‌تر کرد

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولادمبارکه سپاهان ، فرهاد بهادرانی با بیش از دودهه فعالیت در باشگاه سپاهان به جمع کادرفنی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه اضافه شد.

بهادرانی که از ۱۶ سالگی با ورود به تیم سازمان گوشت اصفهان فوتبال خود را آغاز کرده است ، در سال ۱۳۷۶ به تیم سیمان سپاهان اصفهان دعوت شد و زیرنظر رسول کربکندی به فوتبال خود ادامه داد.
فرهاد بهادرانی در کارنامه خود به عنوان بازیکن ، در دومین دوره مسابقات لیگ برتر کشور ، قهرمانی را با پیراهن سپاهان جشن گرفت ودر سال ۱۳۸۶ نیز ، پس از اینکه با هدایت حسین چرخابی موفق شدند تیم فوتبال سپاهان نوین را راهی لیگ برتر کنند از دنیای بازیکنی خداحافظی کرد و عرصه مربیگری را با حضور در دوره های مربیگری آغاز کرد.

این مربی جوان اما باتجربه تاکنون پنج مقام قهرمانی و سه مقام نایب قهرمانی را با عنوان سرمربی ، همراه با تیم های نوجوانان و جوانان سپاهان در سطح مسابقات لیگ برتر ایران بدست آورده است و دو فصل متوالی نیز درسالهای ۹۶ و ۹۷ از سوی کانون مربیان کشور ، بعنوان بهترین مربی ایران در هدایت تیم های نوجوانان و جوانان سپاهان معرفی شده است و اخیرا نیز با پیشنهاد سرمربی سپاهان و موافقت مدیران باشگاه به جمع کادرفنی سپاهان اضافه شد تا فصل جدیدی از مربیگری را در بالاترین سطح فوتبال کشور آغاز نماید.

فرهادبهادرانی در گفتگویی کوتاه با پایگاه خبری سپاهان از اعتماد سرمربی تیم فوتبال سپاهان و مدیران این باشگاه تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد با تجربه ای که طی این دو دهه در سپاهان کسب کرده است بتواند همراه با دیگر مربیان : محمودکریمی ، علیرضاربانی، رحمان احمدی، میگوئل تکسیرا و اعضای کادر فنی ، سپاهان را در مسیر قهرمانی یاری رسانند.

هم بازی محرم نوردکیا در سالهای نه چندان دور در پایان گفت : هرچند بدلیل بیماری کرونا در حال حاضر امکان حضور هواداران طلایی دل در ورزشگاه نقش جهان وجود ندارد ، اما امیدوارم بعنوان یارمجازی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی ، ما را از حمایت خود محروم نکنند و همچو گذشته یار و یاور ما باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار