فرماندار اسلامشهر:

مقابله با شیوع ویروس کرونا بدون مشارکت مردم توفیقی نخواهد داشت

اسلامشهر(پانا) - نخستین جلسه خانه مشارکت مردم در سلامت اسلامشهربا نظارت کمیته امور بانوان و خانواده فرمانداری وباحضور فرماندار اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
مقابله با شیوع ویروس کرونا بدون مشارکت مردم توفیقی نخواهد داشت

در این جلسه، مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در سخنانی،ضمن تسلیت فرا رسیدن رحلت حضرت رسول اکرم(ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) اظهار کرد: در هفته‌های اخیر شاهد هستیم که با کاهش رعایت نکات بهداشتی توسط مردم تلفات و مبتلایان کرونا رشد نگران کننده‌ای داشته است.
او با بیان اینکه هرگاه مردم در هر بحران به میدان آمدند مسائل برطرف شد، افزود: مقابله با این ویروس منحوس و مهار این بیماری که خسارت‌های فراوانی به بار آورده در گرو همراهی مردم و رعایت صددرصدی نکات بهداشتی و ایمنی است.

پیامفرماندار اسلامشهر در ادامه با اشاره به اهمیت فعالیت خانه مشرکت مردم در سلامت بویژه در شرایط فعلی گفت: انتقال پیام سلامت به جامعه هدف، انتقال مطالبات مردم به مسئولان، توانمندسازی مردم در ارتقای سلامت خود و محیط پیرامون و مشارکت در اجرای پرو‌ژه‌های سلامت محور بین بخشی از جمله اهداف مهم تشکیل خانه مشارکت است که باید مورد توجه اعضاء باشد.

در این جلسه که نمایندگان تشکل‌های مردمی، شوراهای اسلامی شهر و روستا،بهورزان، رابطین بهداشتی،هیأت‌های مذهبی، ائمه جمعه و روحانیون، هنرمندان، انجمن‌های صنفی کارفرمایی، کانون معلمان، کمیته امداد، خبرنگاران و تسهیل‌گران سازمان مردم نهاد بهزیستی، حضور داشتند، پس از رأی گیری بین داوطلبان ریاست خانه مشارکت مردم در سلامت، رضا عظیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری اسلامشهر به عنوان رئیس این مجموعه انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار