دیدار مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری با امام جمعه شهرری

شهرری(پانا)- مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با همراهی شورای معاونین، با امام جمعه شهرری دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری با امام جمعه شهرری

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهچراغی امام جمعه شهرری در این دیدار عنوان کرد: سهم آموزش و پرورش در ایجاد و توسعه ظرفیت‌های علمی کشور از سهم دیگر دستگاه‌های فرهنگی بیشتر است و باید انسان‌هایی شایسته از لحاظ اخلاقی، ایمانی و افرادی اندیشمند و آگاه، تحویل جامعه داده شود.

در این دیدار حجت‌الاسلام سید‌علی‌شاهچراغی ضمن بیان تسلیت به مناسبت ایام سوگواری پیش‌رو از مجموعه اقدامات فرهنگی صورت گرفته توسط رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری تقدیر کرد و برضرورت توجه به تربیت دینی اظهار داشت: تربیت نیروهای متعهد، متخصص و متدین در جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
او با اشاره به اینکه نظام اسلامی برپای خدمت رسانی با ارزش های اخلاقی و اسلامی شکل گرفته است، بیان کرد: مدیران ادارات شهرستان ری باید با خوش رویی و سعه‌صدر با مردم برخورد کنند.
شاهچراغی با توجه به وجود شرایط بحران کرونا، در جلسه شورای معاونان اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمامی اماکن امری ضروری است زیرا در مقابله با ویروس کرونا حفظ سلامت مردم بایستی مدنظر قرار گیرد.

در این جلسه محسن‌نوروزیان مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری اعلام کرد: امسال تعداد زیادی از دانش‌آموزان ناحیه یک ری با کسب رتبه‌های برتر در مسابقات فرهنگی و هنری منطقه افتخار آفریدند و همچنین 37 نفر از دانش‌آموزان شرکت کننده منطقه ما به رتبه های برتر کنکور سراسری دست یافتند که بی‌شک این دانش‌آموزان از سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی ما هستند. نوروزیان موفقیت دانش‌آموزان در آزمون سراسری را مرهون تلاش آنها، والدین، معلمان و کادر آموزشی مدارس دانست.

خبرنگار: سمیه نیک‌فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار