مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان:

اولیا، مشاوران اصلی مربیان، در مدارس هستند

رشت ( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان عنوان کرد در شرایط کرونایی، شورای مدرسه باید از حداکثر ظرفیت های خود در جهت تحقق شعار مدرسه محوری استفاده کند.

کد مطلب: ۱۱۳۱۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
اولیا،  مشاوران اصلی مربیان، در مدارس هستند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی در مراسم نمادین بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان با اشاره به ضرورت احیای شورای مدرسه در زمانه شیوع کرونا اظهار کرد: روسای انجمن های مدارس به عنوان مشاوران امین مدیران، نقش مهمی در پویایی مدارس و نزدیکی دو نهاد خانه و مدرسه ایفا می کنند.

وی با تصدیق گستردگی فعالیت های انجمن های اولیا و مربیان و نقش راهبردی آنان در توفیق هر چه بیشتر مدارس خاطرنشان کرد: باید از این ظرفیت بزرگ بیش از پیش بهره گیری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با تأکید بر ضرورت گسترش عدالت آموزشی در مناطق مختلف از نقش سازنده صدا و سیما و همچنین انجمن های اولیا و مربیان در بسط این فرهنگ و کمک به دانش آموزان بی بضاعت قدردانی کرد.

وی با اشاره به مواسات و همدلی عامه مردم در قالب کمک های مومنانه یادآور شد: حضور خیران در کمک به دانش آموزان و خانواده های واجد شرایط در اوضاع شیوع کرونا بسیار دلگرم کننده است.

در پایان این جلسه از چند عضو انجمن اولیا و مربیان استان گیلان قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار