مدیردانش آموزی استان کردستان خبرداد:

نشست هماهنگی اجرای طرح بسته تحولی سازمان دانش آموزی در آموزش و پرورش دیواندره برگزار شد

سنندج(پانا)-با هدف تشریح و تبیین بسته تحولی سازمان دانش آموزی ابلاغی به شهرستانها و مناطق نشست هماهنگی اجرای این طرح با حضور رئیس آموزش و پرورش شهرستان دیواندره و مدیر سازمان دانش آموزی استان کردستان در آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست هماهنگی اجرای طرح بسته تحولی سازمان دانش آموزی در آموزش و پرورش دیواندره برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیواندره، با هدف تشریح و تبیین بسته تحولی سازمان دانش آموزی ابلاغی به شهرستانها و مناطق نشست هماهنگی اجرای این طرح با حضور رئیس آموزش و پرورش این شهرستان و مدیر سازمان دانش آموزی استان کردستان در آموزش و پرورش دیواندره برگزار شد.

عبداللهی مدیر سازمان دانش آموزی استان ضمن تقدیر از زحمات آموزش و پرورش دیواندره در اجرای طرح های ابلاغی گذشته در خصوص طرح بسته تحولی عنوان کرد: طرح بسته تحولی با رویکرد دانش آموز باوری، دانش آموز یاوری و مدرسه محوری عملیاتی می شود و ضمن تقویت تربیت تمام ساحتی آنها ، هویت ایرانی_اسلامی آنان را نیز ارتقاء می دهد.

وی در ادامه سخنانش گفت: در بسته تحولی سازمان دانش‌آموزی فعالیت‌های تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان، خبرنگاران دانش‌آموزی پانا و مجلس دانش‌آموزی، مورد بازنگری قرار گرفته و بسترهای لازم برای توسعه و تقویت نقش‌پذیری اجتماعی و ارتقای جامعه‌پذیری دانش آموزان فراهم‌ گردیده است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان افزود: در این بسته تحولی تمامی فعالیت‌ها در دو قالب اجرایی حضوری و مجازی طراحی شده و با توجه به اهمیت سلامتی مربیان و دانش‌آموزان در شرایط شیوع بیماری کرونا، استفاده از امکانات بسترهای امن فضای مجازی و شبکه شاد در تمامی فعالیت‌ها مورد توجه جدی قرار گرفته است.

عبداللهی در نهایت هدف کلی این طرح را توسعه مهارت های ارتباطی و نقش آفرینی اجتماعی دانش آموزان بیان کرد و افزود: انتظار می رود اجرای این طرح منجر به توسعه و تقویت ضریب نفوذ فعالیت های تشکیلات دانش آموزی پیشتازان، گسترش شبکه دانش آموزی خبرگزاری پانا و برقراری ارتباط کارآمد شورای دانش آموزی مدارس و مجلس دانش آموزی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار