توزیع 400 بسته معیشتی بین دانش آموزان کم برخوردار ناحیه سه اهواز

اهواز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از توزیع 400 بسته معیشتی بین دانش آموزان کم برخوردار ناحیه سه اهواز خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 400 بسته معیشتی بین دانش آموزان کم برخوردار ناحیه سه اهواز

مهدی رفیعی دهکردی روز چهارشنبه از اجرای رزمایش کمک های مومنانه مواسات و همدلی آموزش و پرورش ناحیه سه اهواز خبر داد و اظهار کرد: امروز مراسم خوبی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه و رفع نیاز نیازمندان را شاهد هستیم.

او ادامه داد: در راستای اجرایی شدن بخشی از پویش کمک مومنانه امروز همکاران ما در اداره ی آموزش و پرورش ناحیه ی سه اهواز 400 بسته معیشتی آماده کرده اند و این کار سومین مرتبه است که صورت می گیرد و لبخند رضایت بر لبان دانش آموزان نیازمند می نشاند.

رفیعی دهکردی خاطرنشان کرد: این مراسم به میزبانی آموزش و پرورش و با همکاری بسیج فرهنگیان همزمان در تمام نقاط استان برگزار شده و این رزمایش ادامه خواهد یافت و امیدواریم که با تداوم این کار بتوانیم به دانش آموزان نیازمند کمک کنیم.

به گفته او در مراحل بعدی شکل های مختلفی از این کمک مومنانه اجرا خواهد شد.

اسکندر ممبینی سرپرست اداره آموزش و پرورش ناحیه سه اهواز نیز در این خصوص با اشاره به اینکه رزمایش کمک های مومنانه آموزش و پرورش ناحیه سه اهواز برای دومین بار برگزار می شود، بیان کرد: در مرحله اول بیش از ۶۰۰ بسته معیشتی بین دانش آموزان و خانواده های نیازمند توزیع شد و در این مرحله نیز که تحت عنوان همکلاسی مهربان برگزار می‌شود بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی و حدود ۳۰۰ بسته لوازم تحریر بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.

او افزود: این بسته ها که با مشارکت و همکاری مدیران مدارس آموزش و پرورش ناحیه سه و فرهنگیان و دانش آموزان آماده توزیع شده توسط نیروهای بسیجی آموزش و پرورش این ناحیه و همچنین همکاران فرهنگی ما توزیع خواهند شد.

مرحله ی دوم رزمایش کمک های مومنانه مواسات و همدلی آموزش و پرورش ناحیه سه اهواز با بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی و ۳۰۰ بسته لوازم تحریر آماده توزیع شد تا مرهمی بر درد دانش آموزان نیازمندان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار