گفتگو با امیر رضا کاظمی یکی از پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان

تهران(پانا)- امیر رضا کاظمی کیاسری یکی از دانش آموزان دبیرستان مهدیون شاهد, رشته تجربی, که به تازگی جزو داوطلبان دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شده و برای تحویل مدارک به منطقه ۱۳ مراجعه کرده بود در گفتگو با پانا از علاقه به کتاب و کتابخوانی سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۳۰۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
گفتگو با امیر رضا کاظمی یکی از پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان

در روز مراجعه داوطلبان به منطقه13 با امیر رضا کاظمی آشنا شدیم که کتابی را به عنوان هدیه برای منطقه به همراه داشت و گپ و گفت کوتاهی در حضور رئیس منطقه با این دانشجو معلم جوان انجام دادیم.
امیر رضا کاظمی از کودکی به کتاب علاقه داشت و وقتی وارد دبستان شد به نوشتن روی آورد. امیر رضا در کلاس چهارم ابتدایی موفق به نوشتن کتاب روباه پر رو و خرگوش باهوش شد که به مرحله چاپ رسید; منتشر شد و به ثبت کتابخانه ملی ایران هم رسید. او پس از چاپ کتاب، نوشتن را رها نکرد و کتابهایی دیگری هم در دست نوشتن و چاپ دارد. او همچنین در مسابقه "نامه به فلسطین" شرکت کرد و موفق به کسب مقام منطقه ای در این مسابقات شد.
کاظمی در مورد شغل معلمی که در این راه قدم نهاده گفت: یکی از ویژگی های مهم معلمی، به روز بودن و همگام با تغییرات تکنولوژی، فرهنگی، اجتماعی و … است. معلم باید با آخرین روش های آموزشی دنیا آشنا بوده و در حد توان آنها را بکار گیرد. علاقه به کتاب، مطالعه و نویسندگی در معلمان سبب آموزش بهتر به دانش آموزان می شود و انگیزه کتابخوانی را در شاگردانش ایجاد می کند.
کاظمی این علاقه و انگیزه نوشتن را مدیون پدر، مادر و عموی بزرگوارشان هستند و همیشه قدردان زحماتشان است.
در پایان برای این دانشجو تربیت معلم عزیز و همه جوانان پرتلاش کشورمان آرزوی موقیت و سربلندی را داریم.





ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار