گفتگوی دوستانه مدیر منطقه2 با همکاران حوزه اداری و پشتیبانی

تهران (پانا) - همکاران حوزه توسعه مدیریت و پشتیبانی منطقه2، فعالیت های روزانه، وظایف اداری و نقاط ضعف و قوت حوزه فعالیت خود را در فضایی دوستانه و صمیمی با طالبی، سرپرست مدیریت منطقه ۲ درمیان گذاشتند.

کد مطلب: ۱۱۳۰۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
گفتگوی دوستانه مدیر منطقه2 با همکاران حوزه اداری و پشتیبانی

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 2 تهران، به منظور تعامل بیش از پیش و پایش عملکرد، همکاران حوزه توسعه مدیریت و پشتیبانی فعالیتهای روزانه، وظایف اداری و نقاط ضعف و قوت حوزه فعالیت خود را در فضایی دوستانه و صمیمی با سرپرست مدیریت منطقه ۲ بیان کردند.

طالبی سرپرست مدیریت منطقه در این جلسه ضمن تشکر از تلاشهای صورت گرفته توسط همکاران، وظیفه همکاران معاونت پشتیبانی را همانند قلب در بدن انسان دانست که وظیفه پمپاژ و تزریق امکانات و برآورده کردن نیازهای سایر حوزه ها را داراست.

وی استفاده از خرد جمعی در امورات و اخذ بهترین تصمیم با در نظر گرفتن قوانین و جوانب دیگر را یک اولویت کاری دانست و بر تشکیل منظم جلسات با هدف رسیدن به مصوبات و حصول برنامه اجرایی از این مصوبات تاکید کرد که عامل تحرک و پویایی بوجود آمده در حال گسترش باشد.

طالبی با بیان اینکه آماده دریافت ایده ها و نظرات همکاران در همه امور هست از همکاران حوزه پشتیبانی و اداری خواست در کارهای محوله خود سرعت، خلاقیت و تحرک بیشتری داشته باشند چرا که باید پاسخگوی نیازهای کل همکاران در سطح منطقه باشند و با توجه به شرایط و ظرفیت های به وجود آمده، در انجام وظایف به ویژه در حوزه امور اداری کوشا باشند.

وی همچنین با تاکید انجام کارها در مدت زمان اداری با برنامه ریزی و سرعت عمل، پیشگیری و پیگیری را دو مولفه مهم در انجام امورات دانست و ابراز داشت: همکاران با پیشگیری از خسارتهای احتمالی برای خود و سیستم جلوگیری می کنند و با پیگیری نیز وظایف خود را تا حصول نتیجه که منتج به ارتقاء همکار و سیستم می شود، دنبال کنند.

طالبی در ادامه بر تقویت فرهنگ اداری از طریق امور اداری با تشویق همکاران صاحب فکر، خلاق و موفق در حوزه، تسریع همراه با دقت در ارائه خدمات مالی مجوز دار و پیش بینی شده و …، فرهنگ سازی و مدیریت بیشتر و دقیق تر و اولویت دار کردن خریدها و هزینه ها توسط کارشناسی خدمات و پشتیبانی، نظارت بر کارکرد و استفاده صحیح و بهینه از اموال در اختیار همکاران توسط جمع دار اموال، ایجاد و توسعه خدمات رفاهی و سلامت برای همکاران توسط واحد رفاه تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار