حضور نمایندگان مجلس دانش آموزی شهر تهران در اختتامیه نهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور

تهران (پانا) - در حاشیه اختتامیه نهمین دوره مجلس دانش آموزی شهر تهران معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران مجلس دانش آموزی را تمرینی برای ورود نسل جدید به امور مدیریتی جامعه عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور نمایندگان مجلس دانش آموزی شهر تهران در اختتامیه نهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور

اختتامیه نهمین دوره مجلس دانش آموزی کشوری که با حضور محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، همزمان بصورت مجازی در تمامی استان ها از جمله اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و با حضور مجتبی ولی پوری، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران برگزار شد.

ولی پوری گفت: مجلس دانش آموزی یک نهاد صنفی مشورتی در حوزه آموزش و پرورش است. قطعا همین دانش آموزان که امروز در مجلس دانش آموزی تمرین تعامل و مدیریت می کنند، آینده سازان جامعه ما هستند.

ولی پوری افزود: امیدوارم که این جلسه اختتامیه به عنوان خاتمه ارتباط دانش آموزان با مجموعه آموزش و پرورش نباشد و از نظرات و راهکارهای دانش آموزان برای رسیدن به اهداف متعالی سند تحول استفاده ببریم.

همچنین رادین رحیمیان، نماینده مجلس دانش آموزی شهر تهران در نطق خود که به صورت مجازی در اختتامیه خواند، با اشاره به اهمیت توانمندسازی آموزش و پرورش برای روبرو شدن با ویروس منحوس کرونا گفت: آموزش و پرورش مسئول آموزش رایگان فرزندان این سرزمین است و ارایه آموزش با کیفیت صرفا منوط به حضوری یا غیر حضوری بودن آموزش نیست.
در ادامه السا سلیمانی، دیگر نماینده شهر تهران در نطق خود با اشاره به اهمیت توجه به فعالیت های اثرگذار در نهمین دوره مجلس دانش آموزی راجع به بودجه آموزش و پرورش و اهمیت توجه به تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند سخن گفت.

همچنین نارک هاکوپیان، رییس کمیسیون تربیتی اجتماعی شهر تهران با ارایه گزارشی از اهم فعالیت های انجام شده در این کمیسیون گفت: برگزاری جلسات و کارگروه های مجازی و تهیه لیستی از مدارسی که شرایط مساعدی برای آموزش با کیغیت ندارند از جمله اقدامات انجام شده در این کمیسیون بود.
وی افزود: همکاری با سازمان برنامه ریزی و پژوهش و باز تالیف کتب درسی از جمله کتاب اقلیت های دینی که 15سال بدون باز تعریف چاپ میشد از دیگر اقدامات مهم انجام شده است.
هاکوپیان گفت: حضور اعضای کمیسیون در مدارس و پیگیری طرح مدرسه شاد از دیگر اقدامات نهمین دوره مجلس دانش آموزی بود.
در پایان اختتامیه نهمین دوره مجلس دانش آموزی ولی پوری با قدردانی از زحمات نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش آموزی شهر تهران لوح یادبودی به اعضای مجلس اهدا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار