ادغام واحدهای مختلف در دانشگاه پیام نور

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه پیام نور از ادغام واحدهای مختلف در این دانشگاه خبر داد و گفت اقدامات ساختاری ستادی در این دانشگاه صرفا با هدف و رویکرد چابک سازی سیستم و تسهیل دسترسی به اهداف بلند نظام آموزش عالی کشور و ارائه خدمات بهتر صورت گرفته است.

کد مطلب: ۱۱۳۰۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
ادغام واحدهای مختلف در دانشگاه پیام نور

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور، در مراسم معارفه مدیران کل جدید مرکز سنجش و آزمون، مرکز فناوری اطلاعات و همچنین دفتر امور مجلس و استانهای دانشگاه گفت: طی یکسال اخیر، دانشگاه پیام نور به شکلی هدفمند و جدی به دنبال تقویت زیرساختاری فناوری اطلاعات به عنوان مرکزی مستقل و همچنین درآمدزایی غیر شهریه ای بوده است .

وی درآمدهای غیرشهریه ای را درآمدی پایدار دانست و اظهار داشت: در این راستا بر اساس مصوبات هیات امناء، اداره کل درآمدی و اقتصادی در دانشگاه پیام نور به عنوان زیرمجموعه معاونت اداری، مالی و عمرانی شکل گرفت.

زمانی با عنوان اینکه مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور نیز از این پس به عنوان یک مرکز مستقل فعالیت خواهد کرد، تاکید داشت: تقویت زیرساختهای فناوری اطلاعات در دانشگاه پیام نور با توجه به رسالت اصلی دانشگاه برای گسترش شبکه الکترونیکی در داخل و خارج، یکی از مهم ترین اهدافی است که نیازمند نگاه و رویکرد مستقل بود.

رئیس دانشگاه،در احکامی جداگانه دکتر معصومه حسینی به عنوان سرپرست جدید مرکز سنجش و آزمون، دکتر بهنوش سلیم بهرامی سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و دکتر شهریار فرهمند راد را به عنوان مدیرکل دفتر امور مجلس و استانها منصوب کرد و دکتر علی شادرخ نیزبه عنوان مدیرکل درآمدی و اقتصادی دانشگاه پیام نور منصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار