عالمی در همه زندگی اش آموزگار اخلاق و تصویر و هنر بود

تهران (پانا) - معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت اکبر عالمی را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۱۳۰۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
عالمی در همه زندگی اش آموزگار اخلاق و تصویر و هنر بود

سید مجتبی حسینی در پیامی نوشته است: دریغ و افسوس که اکبر عالمی، هنرمند پرشور و معلم عزیز هنر و تصویر رفت. نقش معلمی و استادی عالمی در جریان هنر و تصویر کشورما تا فردا و آینده و همیشه تداوم دارد، بسیاری از جوانان و نوجوانان با دانش و هنری که عالمی عاشقانه و بی دریغ در کلاس یا نشست های هنری و یا برنامه هنر هفتم در قاب تلویزیون یاد می داد، با دنیای تصویر و عکاسی و سینما همراه شدند. عالمی برای هموار کردن مسیر آموزش عکاسی و سینما و تقویت عکاسی در ایران نقش مهمی دارد و با تدریس، تالیف و ترجمه و ایجاد زمینه هایی برای آموزش عکاسی و سینما به تداوم جریان هنری و استمرار فرهنگی خدمتی کرد که شایسته تحسین و به یادماندنی است.
معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه این پیام نوشه است: اکبر عالمی خود هنرمند ارزشمندی است و همواره بزرگان هنر و هنرمندان را از سر فروتنی تکریم کرد و با رفتارش یاد داد که قدرشناس هنر وهنرمندان باشیم، عالمی در همه زندگی پربارش آموزگار بود در اخلاق و تصویر و هنر.
درگذشت این هنرمند گرانقدر را به خانواده عزیزش و دوستداران و شاگردانش تسلیت می گویم و از درگاه خداوند آرامش و بهترین درجات را برای زنده یاد عالمی خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار