جدیدترین شماره‌های مجلات رشد «فناوری آموزشی» و «دانش‌آموز» منتشر شد

تهران (پانا) - جدیدترین شماره نشریات رشد «فناوری آموزشی» و «دانش‌آموز» به همتسازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی منتشر شد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
جدیدترین شماره‌های مجلات رشد «فناوری آموزشی» و «دانش‌آموز» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی؛ مجلات رشد به عنوان جزئی از برنامه درسی، در چارچوب اهداف و راهبردهای آموزش و پرورش، با زمینه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی تولید و در دو گروه ماهنامه‌ها (دانش‌آموزی - بزرگسال) و فصل‌نامه‌های تخصصی(علوم انسانی و علوم پایه و فنی) منتشر می‌شوند.

مجله رشد فناوری آمورشی

در همین راستا دویست‌ و ‌هشتاد‌ و ‌نهمین شماره از مجله رشد فناوری آمورشی مهرماه 1399 با موضوع ویژه«آموزش در بحران »به چاپ رسید.

در این شماره با تولید مطالب متنوعی در زمینه‌های مختلف فناوری آموزشی‌، تلاش شده تا بتوان راهنمایی‌ها و کمک‌های عملیاتی مناسبی به خوانندگان و خصوصاً معلمان نماید.مطالعه شماره مذکور مجله می‌تواند در راستای اجرای نقش معلم‌ مجازی به دبیران و آموزگاران محترم کمک کند.

مجله رشد دانش‌آموز

اولین شماره مجله رشد دانش‌آموز با شماره پی‌در پی 316 مهر ماه 1399 به چاپ رسید.

در این شماره می‌خوانید: وقتی دنیا یک جور عجیبی خلوت است!/ کتاب بخوان تا زنده بمانی/ پل طبیعت/ دوستی/ نور کاغذی/ راه و رسم قد کشیدن/ دوست خرده ریزه‌ها/ و...

مراجعه به سایت www.roshdmag.ir؛ ثبت نام در سایت؛ مراجعه به بخش فروش و اشتراک؛ انتخاب مجله مورد نظر (به صورت تک شماره و یا دوره‌ای)و ثبت سفارش؛ پرداخت آنلاین از طریق سایت.؛ مراجعه به مدیران مدارس سراسر کشور و ثبت درخواست مجلات رشد؛ تماس با واحد بازرگانی مجلات رشد دفتر انتشارات و فناوری آموزشی با شماره تلفن 88867308 - 021 راه‌های دریافت نسخه چاپی مجلات رشد است.

همچنین بایگانی تمام مجلات رشد از طریق لینک https://www.roshdmag.ir/u/22h قابل دریافت می باشد. (لینک بایگانی مجلات رشد از پاییز 1388 تا بهار 1399 (فایل PDF تمام مجلات رشد در این بازه زمانی به صورت رایگان در سایت بارگذاری شده‌ است.)

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار