جابجایی بیش از ۲ میلیون تن کالا در استان اردبیل

اردبیل(پانا)- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل گفت: بیش از ۲ میلیون تن کالا و بار از ابتدای امسال در استان اردبیل جابجا شده است.

کد مطلب: ۱۱۲۹۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
جابجایی بیش از ۲ میلیون تن کالا در استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل ،کلیم الله وثوقی،مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: طی ۶ ماه اول امسال، ۲ میلیون و ۱۹۶ هزار تن کالا و بار در استان اردبیل جابجا شده است.

او با بیان اینکه حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان است، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا کلیه اقدامات لازم و دستورالعمل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل‌ونقل کالا و مسافر ابلاغ شده و فاصله‌گذاری اجتماعی نیز رعایت می‌گردد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همچنین بر فرهنگ سازی از طریق رسانه‌ها، رعایت کامل قوانین با هدف کاهش تصادفات، ایمن سازی محور‌ها، حذف و اصلاح نقاط حادثه خیز تاکید کرد و گفت: طی این مدت برای رانندگان وسایط نقلیه سنگین ۱۵۴ هزار و ۷۷۴ برگ بارنامه نیز صادر شده است.

وثوقی همچنین از آخرین وضعیت دوربین‌های ثبت تخلفات و محور‌های پر تصادف استان افزود: هوشمندسازی جاده‌های استان از جمله برنامه‌های مهم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل است.

او تصریح کرد: ۶۸ سامانه تردد شماری، ۴۰ دوربین نظارت تصویری،۵۲ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و ۲ سامانه توزین حین حرکت نیز در محور‌های مواصلاتی این استان فعال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار