استاندار سیستان و بلوچستان:

انشعاب گذاری گاز شهری در زاهدان به 40 درصد رسید

۴۰ درصد سهمیه گاز مایع سیستان و بلوچستان افزایش یافت

زاهدان (پانا) - استاندار سیستان و بلوچستان اعلام کرد با معین‌سازی سه استان برای اجرای خطوط انشعاب گاز، میزان انشعاب‌گذاری در شهر زاهدان از ۲ درصد به ۴۰ درصد افزایش یافته و شهروندان از نعمت گاز شهری برخوردار شده اند.

کد مطلب: ۱۱۲۹۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
انشعاب گذاری گاز شهری در زاهدان به 40 درصد رسید

به گزارش روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان؛ احمد علی موهبتی در دیدار دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اظهار کرد: سهمیه گاز مایع استان نیز نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته و این در حالی است که با وجود این اتفاقات خوب، مشکل کمبود سیلندر گاز نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شده است، چون بخش قابل توجهی از سیلندرهای گاز به جای سوخت به صورت غیراستاندارد و پر خطر در خودروها استفاده می‌شود.
وی نقش رسانه ها در انعکاس واقعیت‌ها و تغییر رفتارها و فرهنگهای غلط و شفاف‌سازی در کنار مطالبه گری و انعکاس مشکلات و خدمات را مصداق امر به معروف دانست.
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: رسانه‌ها در کنار مطالبه گری باید رویدادها و خدمات را نیز انعکاس دهند، بطور مثال در موضوع صفهای گاز، فقط صف‌ها به تصویر کشیده شده است، اما رسانه ها به چرایی این موضوع نپرداختند.
موهبتی با بیان اینکه بسیاری از فرهنگهای خوب مثل فرهنگ کار در حال تغییر و فراموشی هستند؛ اظهار کرد: باید به موضوع امر به معروف توجه بیشتری شود چرا که در غیر اینصورت ارزش‌های والای انسانی از بین می رود.
وی گفت: یکی از مشکلات در استان کم‌رنگ‌شدن‌فرهنگ کار و تلاش است به طوری که باغداران محصول خرما را در استان بدون چیدن و بسته بندی بر روی درخت به دلالان می‌فروشند و در جای دیگر کمیته امداد امام(ره) و بنیاد مسکن برای احداث ۱۲هزار خانه محرومین در برخی مناطق استان با وجود نیروی کار، با کمبود کارگر مواجه هستند و اینها مواردی است که نیازمند امر به معروف است و باید بر روی آنها کار شود تا ارزش‌های والای انسانی ارتقا یابد.
استاندار با اشاره به موضوع کرونا نیز گفت: نباید اجازه دهیم که مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بی‌تفاوت شوند و تلاش‌ها برای فرهنگ‌سازی در بین مردم برای ایجاد حساسیت و رعایت پروتکل ها افزایش یابد.
موهبتی افزود: در بحث فرهنگ‌سازی برای نظافت معابر و فضای عمومی به گونه‌ای فرهنگ‌سازی شده که بین روستاها و شهرداریها در زمینه نظافت و بازسازی و بازگشایی معابر رقابت به‌وجود آمده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار