توزیع ۱۳۰ میلیون لیتر بنزین با استاندارد یورو ۴ در منطقه اردبیل

اردبیل(پانا)- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت طی شش ماهه نخست امسال بیش از ۱۳۰ میلیون لیتر بنزین با استاندارد یورو ۴ در منطقه اردبیل توزیع شده است.

کد مطلب: ۱۱۲۹۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۱۳۰ میلیون لیتر بنزین با استاندارد یورو ۴ در منطقه اردبیل

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل، سید حجت مدنی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل در راستای حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از آلودگی هوا گفت: مقدار توزیع بنزین موتور با استاندارد یورو ۴ در منطقه اردبیل از اول امسال به مقدار ۱۳۰میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر می‌باشد که در جایگاه‌های سوخت منطقه اردبیل در اختیار هم استانی‌های عزیز قرار گرفته است.

او افزود: با توجه به اینکه توزیع بنزین یورو ۴ از اول بهمن ماه ۹۸ به صورت محدود در استان اردبیل شروع به توزیع شد به طوری‌که در خرداد ماه امسال ۱۰۰ درصد کل بنزین موتور مصرفی استان را تشکیل می‌دهد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل در ادامه بیان کرد: در مقایسه با سال گذشته مصرف بنزین موتور در شش ماهه نخست امسال‌ کاهش ۱۵درصدی را نشان می‌دهد.

مدنی تصریح کرد: همه ۷۲ باب جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و ۷۰ باب سوخت سی ان جی در این منطقه به صورت شبانه‌روزی فعال بوده و آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

او افزود: هم استانی‌های عزیز جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر از سوی این شرکت، می‌توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با شماره تلفن ۰۹۶۲۷ مرکز پاسخگویی به مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در میان بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار